اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اکران «بدون قرار قبلی» برای خانواده‌های دارای اتیسم در ایوان شمس

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با اشاره به ماه جهانی آگاهی بخشی اتیسم اعلام کرد: به همت اداره کل سلامت و انجمن اتیسم برنامه‌ اکران فیلم سینمایی ویژه خانواده‌های دارای فرزند اتیسم در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

اکران «بدون قرار قبلی» برای خانواده‌های دارای اتیسم در ایوان شمس

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران به فروکش کردن کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رونق به سینماها بازگشته و به جای نشستن پای تلویزیون چند اینچی، وقت آن است که تماشای فیلم روی پرده جادویی سینما را از سر بگیریم. 

وی اضافه کرد: فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» (برنده جایزه ویژه سردار سلیمانی در چهلمین جشنواره فیلم فجر) با حضور عوامل فیلم و اساتید متخصص مرتبط به اتیسم، روز جمعه نهم اردیبهشت در مجموعه فرهنگی تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه دیدن این فیلم به‌ویژه برای خانواده‌هایی که با بیماری اتیسم درگیرند، خالی از لطف نیست، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» روایتی از زندگی هنرمندی است که پسرش اتیسم دارد و این موضوع سفر را برایش دشوار می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول