اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باخت تنیسورهای ایران در مقدماتی جهانی در روز سفر رئیس فدراسیون به هند

در سومین روز رقابت‌های تنیس مقدماتی زیر ۱۴ سال جهان تیم ملی ایران نتیجه را به تایلند واگذار کرد.

باخت تنیسورهای ایران در مقدماتی جهانی در روز سفر رئیس فدراسیون به هند

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین و آخرین روز مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی زیر ۱۴ سال پسران به میزبانی هند برگزار شد و تیم ملی پسران ایران با تایلند مسابقه داد.

‏‎در نخستین دیدار بخش انفرادی رادین فهیمی با نتیجه (۴-۶ و ۳-۶) مقابل رقیب آسیایی خود از تایلند شکست خورد و مانی کاردان به عنوان دومین بازیکن ایران با نتیجه (۳-۶ و ۰-۶) این دیدار را به تنیسور تایلندی واگذار کرد.

‏‎اما در بخش دونفره تیم‌ ایران در حالی با ترکیب رادین فهیمی و مانی ملاعسگری با نتیجه ۳-۱ از حریف خود پیش بود که با انصراف نمایندگان تایلند این دیدار به سود کشورمان به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم ملی تنیس کشورمان در سومین دیدارش در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک‌ مقابل تایلند شکست خورد تا برای کسب عنوان نهم تا دوازدهم به‌مصاف حریفان خود برود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم های ایران، استرالیا، سوریه، لبنان، کره جنوبی، ژاپن، اردن، هند، ازبکستان، تایلند، هنگ کنگ و مالزی، قزاقستان ، اندونزی، سریلانکا و پاکستان حضور دارند.

مانی کاردان از مازندران ، مانی ملاعسگری از تهران و رادین فهیمی از البرز به مربیگری فرشید زیدی به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارند.

این رقابت ها از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی هند برگزار می‌شود و تیم‌های برتر مجوز حضور در مسابقات جهانی را بدست می آورند.

داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس نیز امروز برای تماشای این رقابت‌ها راهی هند شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول