اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خیرین پای کار مرمت بناهای تاریخی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از توان خیرین و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد برای مرمت بناها و آثار تاریخی این استان در برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل قرار دارد.

خیرین پای کار  مرمت بناهای تاریخی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان عصر امروز در بازدید از مسجد جامع روستای بارده و مسجد جامع شهر وردنجان از توابع شهرستان بن، گفت: با توجه به کمبود اعتبارات اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، استفاده از توان خیران نیک‌اندیش و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) برای مرمت بناها و آثار تاریخی این استان در برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از این رو به زودی مجمع خیران میراث‌فرهنگی در این استان تشکیل و فعال می‌شود.

وی افزود: اعضای هیأت امنای مسجد جامع روستای بارده و مسجد جامع شهر وردنجان با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای مرمت اضطراری و فوری این بناهای تاریخی همکاری، همراهی، تعامل و مشارکت داشته باشند.

جیلان اضافه کرد: برخی شایعات منتشر شده در فصای مجازی مبنی بر مخالفت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای مرمت مسجد جامع روستای بارده شهرستان بن از سوی خیران نیک‌اندیش صحیح نیست و این اداره‌کل از مشارکت تمامی گروه‌ها حمایت و استقبال می‌کند.

انتهای پیام/6804

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول