اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

به راه افتادن کارناوال شادی در شهرهای مازندران در پی قهرمانی نساجی + فیلم و عکس

در پی قهرمانی تیم فوتبال نساجی کارناوال شادی در شهرهای مختلف استان مازندران به ویژه قائم‌شهر به راه افتاد.

به راه افتادن کارناوال شادی در شهرهای مازندران در پی قهرمانی نساجی + فیلم و عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری در پی قهرمانی تیم فوتبال نساجی کارناوال شادی در شهرهای مختلف استان مازندران به ویژه قائم‌شهر به راه افتاد.

هواداران نساجی که در آستانه دیدار نساجی و آلومینیوم در فینال جام حذفی فوتبال کشور از مسیر شمال به آزادی شور و شوق خود را آغاز کرده بودند، با قهرمانی نفس راحت خواهند کشید.

 

 

 

تیم نساجی که به تیم امید شهر خسته معروف است امشب آسیایی شد و با آسیایی شدنش خاطرات هواداران این تیم که از دهه شصت تاکنون دلبسته این تیم بودند، رنگ قهرمانی به خود گرفت.

مردم مازندران از غرب تا شرف مازندران امشب جشن و شادی خاصی دارند و در این بین یاد نادر  دست‌نشان، اسطوره‌ نساجی را نیز زنده کردند.

 

آنها در فریادهای شان این را می‌خواهند بگویند که عشق به نساجی، دیگر با پوست و خون آنها عجین شده است و همراه با خیلی‌ها قد کشید و بزرگ شد.

 

تیم محبوب شمال امشب مثل ققنوس هواداران و طرفداران این تیم را سربلند کرده و اگر می‌باخت هم محبوب دل بود و شایسته تشویق. نساجی، عشق دیروز و امروز مردم شهرم نیست.

ببرها امشب در آزادی گل کاشتند. گلی که سالیان سال عطر و بویش برای فوتبال دوستان این شهر و دیار باقی می‌ماند و سینه به سینه منتقل می‌شود و با  این پیروزی در هوای شهر خسته دوباره نبض زندگی تا همیشه می‌زند.

اصلا اردیبهشت‌ماه عجیب برای نساجی آمد دارد. ۹ اردیبهشت ۹۷  بود که حریف را  ۶ گله کردیم و رفتیم لیگ برتر آن هم بعد از سالها انتظار و خون جگر خوردن.

امشب هم که با گل مهرداد عبدی رفتیم آسیا.  امشب نه فقط قائمشهر بلکه همه آنهایی که یک ذره ته قلب‌شان فوتبال را دوست دارند، مات و مبهوت غرش ببرهای مازندران شدند و این پیروزی شیرین را به هم تبریک می‌گویند و جشن می‌گیرند. 

  تیم فوتبال نساجی مازندران توانست در فینال جام حذفی، تیم آلومینیوم اراک را شکست داده و به مسابقات آسیایی راه پیدا کند. 

 

 

گزارش: مهرآسا جانعلی‌پور

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول