اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حقیقی: قهرمانی حاصل تلاش همه بازیکنان بود/ چرا به حضور در تیم ملی فکر نکنم؟

دروازه‌بان تیم نساجی مازندران گفت: قهرمانی‌مان در جام حذفی حاصل تلاش تمام بازیکنان بود.

حقیقی: قهرمانی حاصل تلاش همه بازیکنان بود/ چرا به حضور در تیم ملی فکر نکنم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا حقیقی پس از قهرمانی نساجی مقابل آلومینیوم در جام حذفی اظهار داشت: در ابتدا جا دارد از تیم و بازیکنان اراک تشکر کنم. بالاخره فوتبال است همه اتفاقاتی که می‌توانست برای آنها بیفتد، برای ما افتاد و خدا را شاکرم این پیروزی را به تقدیم به هوادران می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد شما در قهرمانی نساجی تأثیرگذار بود، گفت: خدا را شکر، تلاش همه تیم بود. 

دروازه‌بان نساجی در مورد امکانات باشگاه نساجی برای بازی‌های آسیا گفت: این باشگاه امکانات لازم را دارد و انشاالله ورزشگاه تا زمان برگزاری مسابقات آماده می‌شود و همه باید کمک کنند. از سجادی، وزیر ورزش درخواست دارم که همه دست به دست هم بدهند به این باشگاه کمک کنند.

حقیقی در مورد مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه نساجی گفت: رئیس جمهور زحمت کشیدند و دستور دادند که ورزشگاه شهید وطنی هرچه زودتر آماده شود و امیدوارم زودتر این اتفاق بیفتد و از این دربدری و از این شهر به آن شهر دربیاییم. هواداران نساجی شایستگی‌های زیادی دارند و امیدوارم از شرمندگی‌ آنها خارج شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید به تیم ملی دعوت شوید یا خیر، گفت: چرا فکر نکنم؟ هر کسی فوتبال بازی می‌کند آرزو دارد در تیم ملی بازی کند و هدف من هم همین است. تیم ملی کادر فنی و سرمربی خوبی دارد و هر تصمیمی بگیرد به دیده منت قبول می‌‌کنم. اگر باشم مثل سرباز خدمت می‌کنم و اگر هم نباشم برای تیم ملی کشورم دعا می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول