اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

«شهباز شریف» نخستین سفر خارجی را کلید زد؛ ریاض اولین مقصد

نخست‌وزیر پاکستان امروز در رأس هیأتی در نخستین سفر خارجی خود، اسلام‌آباد را به مقصد ریاض ترک کرد.

«شهباز شریف» نخستین سفر خارجی را کلید زد؛ ریاض اولین مقصد

به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس؛ نخست‌وزیر پاکستان امروز در رأس هیأتی بلندپایه از مقامات دولتی این کشور و در نخستین سفر خارجی خود، اسلام‌آباد را به مقصد ریاض ترک کرد.

به دعوت شاهزاده «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز» ولیعهد سعودی، «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان امروز در سفری 3 روزه عازم عربستان سعودی می شود.

وزارت خارجه پاکستان با اعلام این خبر گفت که این اولین سفر نخست وزیر به خارج از کشور پس از آغاز به کار در اوایل ماه جاری خواهد بود.

نخست وزیر را یک هیئت بلندپایه 13 نفره از جمله اعضای کلیدی کابینه همراهی می کنند. این هیأت 13 نفره متشکل از بلاول بوتو وزیر امور خارجه، خواجه آصف وزیر دفاع، مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و مریم اورنگ زیب وزیر اطلاع‌رسانی است.

نخست‌وزیر پاکستان در این سفر با مقامات ارشد عربستان سعودی دیدار خواهد داشت و تمرکز ویژه بر توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های بیشتر برای کارگران پاکستانی در عربستان سعودی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول