اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط داخلی و بین‌المللی قرار دارد

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: البته در جنگ شناختی جبهه مقاومت نیز دستاوردهای ارزنده‌ای داشته است.

رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط داخلی و بین‌المللی قرار دارد

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: امروز ما شاهد این هستیم که در جبهه استکبار یک حوزه به حوزه 5گانه جنگ‌ها که زمین، هوا، دریا، فضا و سایبری بود اضافه شده و آن جنگ شناختی است.

وی افزود: دشمن در جنگ شناختی تلاش دارد تا بر روی ذهن و افکار مردم تاثیر بگذارد و محاسبات آنها را به هم بریزد به عبارتی دشمن می‌خواهد جای دوست و دشمن و جای جلاد و شهید را تغییر دهد و بدون شلیک یک گلوله بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اهمیت جنگ شناختی آنقدر بالاست که در جنگ صفین مالک در یک قدمی معاویه بود اما به دلیل تاثیرگذاری عمر عاص بر روی اذهان و افکار به یک شکست برای امام علی (ع) تبدیل شد؛ در جهان امروز نیز شاهد هستیم که یک رژیم غاصب با دروغ هلوکاست یک دولت در قلب یک کشور اسلامی ایجاد کرده است.

انبارلویی با تاکید بر اینکه امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط داخلی و خارجی قرار دارد، گفت: البته در جنگ شناختی جبهه مقاومت نیز دستاوردهای ارزنده‌ای داشته است. شما دیدید که در جبهه‌ای که شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ایجاد کرده بود نیروهای پاکستانی  افغانستانی و ... در مبارزه با داعشی که آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بودند بسیج شدند.

وی ادامه دادذ: هرچند رژیم صهیونیستی با تسلطی که بر رسانه‌های جهان دارد توانسته در جنگ شناختی که ایجاد کرده موفقیت‌هایی را کسب کند اما قدرت روشنگری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حتی موفقیت‌های ناچیز آنها را نیز به شکست تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول