اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آرش میراسماعیلی قهرمان حمایت از مظلومان تاریخ است

معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: آرش میراسماعیلی در میدانی که تمام دیدگان جهان چشم بر این دوخته بودند که یک مدال سوری بر گردن عزیزی آویخته شود، مدال افتخار را در رویارویی با دشمن انسانیت نپذیرفت.

آرش میراسماعیلی قهرمان حمایت از مظلومان تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهرام ستاری عصر امروز در آئین تقدیر از پرافتخارترین ورزشکار تاریخ لرستان پهلوان آرش میراسماعیلی، اظهار کرد: آنچه پهلوانی و قهرمانی را در تاریخ انسانیت ثبت می‌کند، نه زور بازو و نه مدال‌آوری است، بلکه سه ویژگی برتر دارد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی یک قهرمان تاریخ‌ساز، روحیه آزادگی و مردانگی است، روحیه‌ای که در برابر تمام ناهنجاری‌های تحت شعاع جامعه  ایستاده و آن را به هنجار تبدیل می‌کند.

معاون سیاسی استانداری لرستان، استقلال و آزادمردی را دیگر ویژگی پهلوانی یک ورزشکار عنوان و تصریح کرد: روحیه آزادمردی می‌تواند انسانیت انسان را در پرتو آزادگی ثبت کند.

ستاری بیان داشت: ویژگی سوم ورزشکاران تاریخ‌ساز، رویکرد آزادگی در حمایت از مظلومان تاریخ است و تفاوتی نداشته که این مظلومیت در آیین ما باشد و یا نه، در ایران و یا در جهان باشد.

وی با تاکید بر اینکه این خصوصیات برجسته در آرش میراسماعیلی به خوبی وجود دارد، افزود: امروز جوانان به تاسی از این شخصیت باید بتوانند الگوی آینده خود را به عنوان یک محور حرکت جهت ثبت در تاریخ دنبال نماید.

معاون سیاسی استانداری لرستان اظهار داشت: آرش میراسماعیلی در میدانی که تمام دیدگان جهان چشم بر این دوخته بودند که یک مدال سوری بر گردن عزیزی آویخته شود، مدال افتخار را در رویارویی با دشمن انسانیت نپذیرفت، دشمن تمام کسانی که امروز بر روی زمین به عنوان نوکر اجانبی دارند مظلومیت ملت فلسطین را نگاه می‌کنند، نپذیرفته و همین افتخار برای این عزیز بس است.

ستاری با بیان اینکه محرومیت صرفا بحث آبادانی سوری نیست، گفت: امروز لرستان محروم نیست، چرا که فرزندان برومندی چون آرش میراسماعیلی داشته، کمااینکه افتخار ما این است که لرستان جوانان بزرگ با روحیه آزادگی کم ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول