اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور پرشور گلستانی‌ها در روز قدس/ فریادهایی که برای رهایی فلسطین از چنگال اسرائیل کودک‌کش بلند شد

حضور پرشور و انقلابی مردم گلستان در آخرین جمعه ماه رمضان که مصادف با روز جهانی قدس است بسیار دیدنی بود، مردم با در دست داشتن پلاکارت‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» فریاد زدند که آمریکا و اسرائیل کودک‌کش بزرگترین تروریست جهان هستند.

حضور پرشور گلستانی‌ها در روز قدس/ فریادهایی که برای رهایی فلسطین از چنگال اسرائیل کودک‌کش بلند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان در گلستان و سراسر کشور از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مسیرهای اعلام شده به سمت مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم طیف‌های مختلف مردم گلستان اعم از ترک، کرد، لر، بلوچ، ترکمن و سیستانی آمده بودند و با شعارهای خود حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس را سر می‌دادند، راهپیمایان گلستانی با در دست داشتن پلاکارت‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از سران کودک‌کش سعودی، آمریکایی و صهیونیستی نشان دادند.

*روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است

مردم در این راهپیمایی شرکت کردند که به دنیا نشان دهند روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر است، مردم گلستان همنوا با سراسر کشور در روز جهانی قدس حضور یافتند تا تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌‌های امام راحل(ره) برای تحقق آرمان آزادی خواهی مردم فلسطین و رهایی کامل قدس از چنگال غاصبان اسرائیل و صهیونیسم، از مردم مظلوم فلسطین ببندند.

مردم گلستانی از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، با هر مذهب و گرایشی در این روز بزرگ شرکت کردند اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی را در قبال ملت مظلوم فلسطین محکوم کنند، مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا»، عنوان کردند که آمریکا بزرگترین تروریست جهانی است.

بعد از دو سال وقفه‌ای که به دلیل شیوع کرونا ایجاد شد مردم گلستان با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

بیش از ۴۰ سال از ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اسرائیل کودک‌کش «روز جهانی قدس» نام گرفت می‌گذرد، چه کسی است که نداند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کابوس رژیم غاصب اسرائیل بوده است.

در سال ۱۳۷۶ که شهید سلیمانی مسوولیت فرماندهی قدس را عهده‌دار شد صهیونیت‌ها و آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند که این فرد بتواند جبهه‌ای به عظمت جبهه مقاومت را تشکیل دهد، جبهه‌ای که باعث شد تمام نقشه‌های دشمنان نقش برآب شود جبهه‌ای که روحیه عزت و خودباوری را در دل ملت‌های منطقه بیدار کرد.

*حاج قاسم سلیمانی کابوس شب و روز اسرائیل غاصب بود

حاج قاسم سلیمانی کابوس شب و روز اسرائیل غاصب بود همین‌طور که می‌بینیم همچنان دشمنان قسم خورده اسلام از نام و مکتب شهید سلیمانی در هراس هستند؛ تمام معادلات صهیونیست‌ها وقتی رویای فتح خاورمیانه را در سر داشتند با شکست در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه اسرائیل در مقابل لبنان بر هم ریخت همان طور که حمایت‌های لجستیکی و مالی صهیونیست‌ها از گروهک‌های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه هم نتوانست در برابر جبهه مقاومتی که سردار دلها فرماندهی آن را برعهده داشت، قد علم کند.

درست است امروز دیگر حاج قاسم سلیمانی در کنارمان نیست اما مکتب، راه و منش این سردار پرافتخار ایرانی همچنان در اذهان ملت‌ها زنده است و جبهه مقاومت بالنده‌تر و مقتدرانه‌تر از همیشه به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول