اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حسینی‌دیباجی: راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت مظلوم فلسطین است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: روز قدس، روز دفاع از اسلام است و شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

حسینی‌دیباجی: راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت مظلوم فلسطین است

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، با اشاره به جایگاه این مکان مقدس نزد مسلمانان اظهار کرد: دومین مسجد مقدس و اولین قبله‌گاه مسلمانان، بیت‌المقدس است.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) از مکه به قدس رفتند و از آنجا به معراج سفر کردند که این عظمت بیت‌المقدس و قدس را به ما نشان می‌دهد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان افزود: امروز خط مقدم اسلام با کفر، فلسطین و اسرائیل غاصب است و اگر دشمنان اسلام این خاکریز اول را بتوانند فتح کنند، ایده اسرائیل بزرگ محقق خواهد شد؛ بحث سرزمین فلسطین بحث فقط سرزمین فلسطین نیست، بحث اسلام است.

حسینی‌دیباجی اظهار کرد: ملت فلسطین به نمایندگی از ملت جهان اسلام با اسرائیل می‌جنگند و دفاع می‌کنند و همه دنیای اسلام مدیون مردم فلسطین هستند و ما باید این جبهه را تقویت کنیم.

وی با اشاره با تاریخچه یهود و صهیونیست خاطرنشان کرد: بین صهیونیست با یهود فرق است؛ یهود یک آیین رسمی آسمانی که قائل به نبوت حضرت موسی (ع) است و یهودیان کتاب تورات را به‌صورت یک کتاب آسمانی پذیرفته‌اند ولی صهیونیست یک نهضت سیاسی در پوشش دین برای رسیدن به اهدافشان توسط بنیان‌گذار آن به نام تئودور هرتزل است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در طول حیات جعلی‌اش، سه اصل مهم را مبنای راهبردهای اساسی خود قرار داده است که اصل اول آن ارتش و دستگاه‌های امنیتی نظیر موساد بود که در جریان جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه برابر جریان مقاومت لبنان و مردم غزه با شکست مفتضحانه مواجه شد.

حسینی‌دیباجی بیان کرد: دومین اصل این بود که بتواند تمام مهاجران یهودی را از سراسر دنیا به فلسطین آورده و آنجا را به‌عنوان یک مرکز امن قرار دهد.

وی گفت: اصل سوم، جذب سرمایه‌گذاران اقتصادی برای رونق اقتصاد خود بود ولی زمانی که در اصل اول شکست خورد و گنبد آهنینشان برابر موشک‌های مقاومت ناتوان و نابود شد، در تحقق اهداف دیگر ناکام ماندند و آبروی آنها در منطقه بر باد رفت.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان، زوال و نابودی اسرائیل را امری قطعی دانست و عنوان کرد: در زوال اسرائیل، جای شک و تردید وجود ندارد و طبق گفته خودشان امروز اندیشه اسرائیل بزرگ مرده است و اسرائیل زمانی شعار نیل تا فرات سر می‌داد؛ اما امروز مجبور شده‌اند دور خود دیوار بکشند.

حسینی‌دیباجی یادآور شد: امروز قصه فلسطین، قصه اسلام و کفر است و با تدبیر مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، حرکتی جهانی برای آزادی قدس شریف شکل گرفته است و حضور در راهپیمایی روز قدس برکات معنوی زیادی برای ما دارد و قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول