اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقویت همکاری‌های جهانی و توسعه گردشگری به همت شهرداری رفسنجان

در دیدار دبیر کل بنیاد ملل نوروز با شهردار رفسنجان پیرامون تقویت همکاری‌های جهانی به‌منظور توسعه گردشگری در شهرستان بحث و گفت‌وگو شد.

تقویت همکاری‌های جهانی و توسعه گردشگری به همت شهرداری رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز دبیر کل بنیاد ملل نوروز با شهردار رفسنجان پیرامون تقویت همکاری‌های جهانی به‌منظور توسعه گردشگری در شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار که سیدمحسن سجادی معاون هنری شهرداری نیز حضور داشت، بر لزوم به اشتراک گذاری داشته‌های فرهنگی و هنری و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی رفسنجان با دنیا تأکید شد.

عبدی‌پور دبیرکل بنیاد ملل نوروز در گفت‌وگو با شهردار رفسنجان با اشاره به دیدارهای اخیر خود با هنرمندان حوزه موسیقی، ادبیات و تجسمی شهرستان، وجود ظرفیت‌های غنی هنری در رفسنجان را ارج نهاد و افزود: این شهر علاوه بر سرمایه‌های انسانی ارزشمند، پتانسیل گران‌بهایی مانند بزرگترین خانه خشتی جهان را دارد که برای بسیاری ناشناخته است.

 عبدی‌پور هم‌چنین از آمادگی این مؤسسه برای برپایی رویدادهای ملی و بین‌المللی به‌منظور نمایش ظرفیت‌های غنی رفسنجان در عرصه‌های جهانی خبر داد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان نیز با ابراز امیدواری از گسترش همکاری‌های ملی و بین‌المللی، گفت: شهرداری رفسنجان با همراهی شورای اسلامی شهر گام‌های مؤثری در حوزه گردشگری برداشته است که این مهم با همکاری تمامی دلسوزان و فعالان این حوزه در شهرستان رونق خواهد گرفت.

شایان ذکر است: عبدی‌پور با جمعی از هنرمندان و فرهیختگان و فعالان صنایع دستی و گردشگری نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول