اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چشم امید ملت‌های مظلوم به ایران است

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از ملت فلسطین و مبارزه با صهیونیست هم تکلیف دینی و هم یک راهبرد سیاسی و امنیتی است، گفت: امروز چشم امید ملت‌های مظلوم مسلمان فلسطین و یمن به ملت ایران و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دوخته شده است.

چشم امید ملت‌های مظلوم به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در بویین میاندشت گفت: نامگذاری روز قدس از سوی امام  یک تصمیم سیاسی نبود بلکه نشأت گرفته از اعتقادات دینی و اسلامی بود و امروز پس از ۴۰ سال ثمرات نامگذاری روز قدس دیده می‌شود.

وی افزود: زمانی صهیونیست آرزوی تصاحب نیل و فرات و طراحی نقشه خاورمیانه بزرگ و بلاد اسلامی را در سر می‌پروراند، اما امروز دور خودش را مثل کرم ابریشم حصار کشیده، اما در نقطه مقابل جبهه مقاومت قاسم سلیمانی را الگو قرار داده و مقاومت را تنها راه مبارزه  می‌داند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که برخی در شبکه‌های مجازی می‌گویند مسأله فلسطین ربطی به ملت ایران ندارد، افزود: به گفته امیرالمونین(ع) اگر هر ملتی بگذارد دشمن تا پاشنه خانه‌اش بیاید و سپس مبارزه را شروع کند ذلیل خواهد شد، یعنی حمایت از ملت فلسطین و مبارزه با صهیونیست هم تکلیف دینی و هم یک راهبرد سیاسی و امنیتی است زیرا داعش دست پرورده صهیونیست است، تشکیل ده‌ها گروهک تروریستی و ایجاد آتش فتنه و نفاق از جانب صهیونیست‌ها است و امروز چشم امید ملت‌های مظلوم مسلمان فلسطین و یمن به ملت ایران و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب دوخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به گام دولت سیزدهم در رفع محرومیت‌زدایی،گفت: در اثر سوءمدیریت‌ها است که شهرستان بویین میاندشت سرچشمه آب باشد، اما در فصل تابستان به روستاهای آن با تانکر آبرسانی شود..

نقدعلی گفت: امروز چشم امید مردم یمن و فلسطین و سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، صهیونیست و آل سعود بنا داشتند شیعه را سرکوب کنند، اما روزی خواهد آمد که مستکبران در مقابل مسلمانان به زانو درخواهند آمد.

 نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن اتحاد ملت ایران و مسؤولان و مسلمانان را هدف قرار داده است اما مسؤولان هوشیار و در میدان تلاش هستند تا این کشتی طوفان زده را مدیریت کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول