اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تخریب ستون سبزه میدان تا استمرار حضور بانیان وضع موجود!

این هفته فضای مجازی درگیر حواشی متعددی بود که البته آنچه برداشت می شود این است که برخی از مدیران و مسئولان در حال حاضر ظرفیت پذیرش انتقاد را ندارند و به نوعی باید بر سر در بعضی ادارات نوشت، هیس! منتقد فریاد نمی زند.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تخریب ستون سبزه میدان تا استمرار حضور بانیان وضع موجود!

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته گذشته استان قزوین میزبان رئیس دولت سیزدهم آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود از این رو فضای مجازی در استان قزوین با حواشی متعددی همراه بود و موجب شد تا کاربران زیادی نسبت به اتفاقات رخ داده واکنش نشان دهند.

خبر آمدن رئیس جمهور که به گوش رسید همه فعالان مجازی تلاش می کردند تا دغدغه ها و مشکلات استان را به نوعی در فضای مجازی مطرح کنند.

منصور بخشی مدیر خبرگزاری فارس نیز در صفحه خود خطاب به استاندار نوشت :آقای استاندار بعد از گذشت قریب به یکسال از آغاز کار دولت مردمی آقای رئیسی بانیان وضع موجود در استان قزوین به خصوص در سطح معاونین ادارات کل تغییر پیدا نکرده‌اند و مدیران کل شما نیز اهتمامی برای برون رفت از این وضعیت ندارند! آقای استاندار مردم ناکارآمدی این افراد را پای دولت جدید می‌نویسند و به هر میزان که در این موضوع تاخیر صورت بگیرد مجموعه دولت آسیب بیشتری خواهد دید.

محمود رضا حقیقت از هنرمندان قزوینی در صفحه خود با انتشار تصویری از خیابان مجاهد نوشت: آقای رئیسی متشکریم، چند خیابان مستضعف نشین قزوین بالاخره بعد از گذشت سال ها، آسفالت شد.

یکی دیگر از کاربران هم نوشته بود کاش هر روز در استان منتظر میهمان بودیم تا مسئولان استانی به تکاپو بیفتند و شهر فعال شود.

عدم دعوت از برخی رسانه ها جهت پوشش خبری سفر استانی رئیس جمهور از جمله موضوعات دیگری بود که اعتراض برخی از اصحاب رسانه را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، اگر چه اصل عدم دعوت برخی از فعالان رسانه ای امری اشتباه بود اما برخی از خبرنگاران دعوت نشده نیز گلایه های خود را در فضای مجازی مطرح کردند!

یکی از کاربران مجازی نیز با انتشار پیامی مدعی شده که نامه های مردمی به رئیس جمهور را به دست شخص ابراهیم رئیسی می رساند و جوابش را هم می گیرد که اقدام این کاربر با واکنش هایی همراه بود.

همچنین در این هفته سعید زارع پور یکی از کاربران مجازی و از کنشگران فرهنگی شهر قزوین ویدیویی از تخریب پایه تندیس مربوط به دوره پهلوی منتشر کرد که با واکنش کاربران زیادی همراه بود.

پس از انتشار این ویدئو شهرداری قزوین بیانیه را صادر کرد که در آن آمده بود: ستون سیمانی سبزه میدان فاقد ارزش تاریخی بوده است.

هم چنین در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: سازه موجود در سبزه میدان از نوع سیمانی و سنگی، متعلق به دوره پهلوی بود و در این مکان احداث شده که پیش از انقلاب نمادی از طاغوت روی آن قرار داشت و همزمان با انقلاب شکوهمند اسلامی این مجسمه توسط مردم پایین کشیده شده است.

علیرضا خدابخش از فعالان مجازی نیز تصویری از قبل و بعد این بنا منتشر کرد و نوشت: هم میراث فرهنگی و هم شهرداری بیانیه داده اند که این سازه ارزش تاریخی ندارد حتی اگر بخواهیم این ادعا را بپذیریم بهتر بود با قدری مطالعه اجتماعی و مصلحت اندیشی از این عمل پرهیز می شد. کمترین آسیب این اقدام، حذف نشانه های تعلقات و خاطراتی است که جامعه نسبت به محیط زندگی خود دارد.

رکسانا رضایی سردبیر نشریه نگاه قزوین نیز نوشت :جلسه دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با زنان فعال استان قزوین در حالی برگزار شد که در میان سخنرانان که به نمایندگی از اقشار مختلف انتخاب شده و به بیان مسائل و دغدغه های حوزه فعالیت خود پرداختند جای خالی نماینده ای از جامعه بانوان رسانه محسوس و معنادار بود.

محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین نیز با انتشار تصویری از راهپیمایی سردار رفیعی آتانی نوشت: حضور دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در کنار فرمانده بسیجی سپاه اسلام در استان قزوین.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در پیامی مشترک به قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی پرداختند.

به گزارش فارس به نظر می رسد به گفته برخی از مسئولان سفر رئیس جمهور به استان آورده خوبی برای استان دارد که البته این امر تعامل و پیگیری مسئولان مرتبط را می طلبد تا مصوبات سفر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شما هم به عنوان مخاطبان فارس می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول