اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیاز به حضور هیچ مهمان ناخوانده‌‌ای در منطقه نیست

امیر دریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش توانسته با اقتدار، امنیت مرزهای آبی را تامین کند، گفت: امنیت منطقه نیاز به حضور هیچ مهمان ناخوانده‌ای ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: نیاز به حضور هیچ مهمان ناخوانده‌‌ای در منطقه نیست

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت مرزهای آبی کشورمان اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با توجه به اینکه در عمق دریا حضور دائمی دارد، توانسته است با اقتدار امنیت را در فاصله خیلی دور به عنوان لبه بیرونی نظام تامین کند.

وی در پاسخ به این سوال که « آیا دشمن توانسته است به اهداف خود در آب های خلیج فارس برسد؟» اذعان کرد: خیر؛ نه تنها دشمن نتوانسته است به اهداف خودش در مرزهای سرزمینی ما برسد، از اهدافش عقب نشینی هم کرده به گونه ای که امروز در منطقه حضور جدی نداشته و حرفی هم برای گفتن ندارد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران همکاری کشورهای منطقه را از ارکان تقویت امنیت منطقه برشمرد و افزود: آنچه که دشمن بر آن تمرکز می‌کرد بحث تامین امنیت بود که به حمدلله این امنیت با وجود نیروهای غیور و توانمند جمهوری اسلامی در منطقه برقرار است.

دریادار ایرانی با تاکید بر اینکه منطقه جهت امنیت نیاز به حضور هیچ غیر موجه و مهمان ناخوانده‌ای ندارد، گفت: برای ارتقاء امنیت در منطقه نیز حتما نیاز است که همه کشورهای منطقه دست به دست هم دهند و این دوستی و اخوت خود را تعمیق ببخشند.

وی درباره آخرین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در حوزه تسلیحات تمام بومی توضیح داد: آخرین دستاورد جوانان متخصص و انقلابی ما ساخت و رونمایی از "ناوشکن تمام ایرانی دنا" بود که اخیراً در یک رزمایش مرکب در صحنه بین المللی با شرکت چندین کشور حضور پیدا کرد و حضورش هم موثر و موفق بود.

دریادار ایرانی در پایان گفت: در طول سال جاری هم الحاق ناوشکن‌های جدیدی را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول