اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بررسی مشکلات ۳۲۰ البرزی در دیدار با رییس کل دادگستری استان

رئیس کل دادگستری استان البرز به همراه جمعی از مدیران قضایی استان با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) کرج با ۳۲۰ مراجعه کننده دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی مشکلات ۳۲۰ البرزی در دیدار با رییس کل دادگستری استان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، امروز در حاشیه دیدار مردمی، درباره این میز خدمت که در چهارمین هفته متوالی به مناسبت ماه مبارک رمضان و پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، گفت: این دیدارها در راستای دستورات و تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور مسؤولان قضایی در مساجد و برپایی میز خدمت در ماه مبارک رمضان و انجام دیدار‌های مردمی و بررسی مشکلات قضایی شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: با این ظرفیت امکان گفت‌وگوی رودرو و بدون واسطه با اقشار مختلف مردم توسط مدیران قضایی دادگستری کل استان فراهم شده و دستورات لازم برای رفع و پیگیری مشکلات مردم هم صادر شد.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه این دیدار آخرین دیدار از سری چهارم استقرار میز خدمت قضایی در مساجد استان در ماه مبارک رمضان استریال یادآور شد: طبق برنامه ریزی مدون صورت گرفته از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز استقرار این میزهای خدمت به دلیل بهبود نسبی شرایط کرونا در ایام پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه در دیدار مردمی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله دولت آباد کرج درخواست‌های ۳۲۰ مراجعه کننده رسیدگی شده است اضافه کرد: مشکلات مطرح شده مراجعان توسط تعدادی از معاونان قضایی رئیس کل، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان وی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول