اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

توضیحات پرستویی درباره حواشی حضورش در آمریکا + فیلم

پرویز پرستویی که برای اکران مستندی به کارگردانی حبیب احمدزاده در آمریکا حضور دارد، نسبت‌به حواشی پیش آمده حین اکران این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات پرستویی درباره حواشی حضورش در آمریکا + فیلم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پرویز پرستویی که این روزها برای اکران فیلمی با موضوع صلح در آمریکا حضور دارد، درباره حاشیه‌هایی که برخی خودفروختگان ساکن این کشور برایش ایجاد کردند، توضیحاتی ارائه کرد.

 

 

* مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

وی گفت: حدود ۱۰ هفته‌ای است که با فیلم «داستان‌های هزار و یک روز»‌ ساخته حبیب احمدزاده که کلیه فعالیت‌های بشردوستانه یک دهه اخیر در آن نمایان است، با دعوت گروه‌های صلح‌طلب آمریکایی به این کشور آمده‌ایم تا آن را در شهرهای مختلف نمایش دهیم و عکس‌هالعمل‌ها و اتفاقات خوبی هم رخ داد. اما در دو مراسم، اتفاقی که نباید بیفتد، رخ داد و ۵-۶ نفر با پرچم‌های خودشان مقابل سینماها آمدند و مانع ورود مردم به سینما می‌شدند و از آن‌ها می‌خواستند نروند. و وقتی با مخالفت آدم‌ها مواجه می‌شدند، شروع به فحاشی (فحش‌های رکیک ناموسی) می‌کردند. و مدعی بودند که زبان ۸۰ میلیون ایرانی هستند!

پرستویی افزود: حتی یک مسافت طولانی را طی کردند و به شهر دیگری آمدند و شروع به فحاشی کردند. اما آن‌ها پرسشی می‌کنند و جوابی می‌خواهند که نیاز به توضیح زیادی دارد و نمی‌توانم آن را به صورت تستی جواب دهم. شاید هم اصلاً لازم نیست پاسخ این سؤال شما را بدهم، چون من با هدف دیگری به اینجا آمده‌ام. من با هدف صلح آمده‌ام، کنار هم بنشینیم و فیلمی را ببینیم که پیامش صلح است. به مردم نشان دهیم که صلح چیز خوبی است و جنگ ویرانگر است. اما با چنین واکنشی مواجه شدیم، حتی پلیس حضور یافت و حرف‌های بنده و حرف‌های ایشان را شنید و‌ آن‌ها را محکوم کرد که حق چنین کاری ندارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول