اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

افزایش هزینه جرم برای مجرمین از الزامات برخورد با مخلان امنیت است

رئیس پلیس تهران بزرگ مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و گفت: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

افزایش هزینه جرم برای مجرمین از الزامات برخورد با مخلان امنیت است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره آخرین برنامه ها و اقدامات پلیس برای برخورد با اشرار مسلح و زورگیران اظهار داشت: پلیس به صورت مرتب و مستمر با اجرای طرح های امنیت اجتماعی، برخورد با اقسام مجرمین از جمله خفت گیران را به مرحله اجرا می گذارد.

وی در ادامه گفت: طرح های اقتدار و دیگر طرح‌ها که در جریان ماموریت های پلیس اجرا می شوند، نمونه ای از اقدامات پلیس برای مقابله با زور گیران و اشرار مسلح است. 

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: درست است که این اقدامات مختصر است اما مشکل آنچنانی نیست؛ قطعاً برخورد و مقابله و همچنین جمع آوری و دستگیری مجرمین از برنامه های مستمر و عملیاتی پلیس است.

رحیمی مقابله با ریشه اصلی تهدیدات امنیت اجتماعی را ضروری دانست و افزود: افزایش هزینه جرم برای مجرمین به خصوص خفت گیران و اشرار مسلح از الزامات برخورد با مخلان امنیت اجتماعی به شمار می رود.

وی افزود: دستگیری خفت گیران و اشرار مسلح مشکل را حل نخواهد کرد و حتما باید زنجیره های دیگر این حلقه هم در کنار اقدامات پلیسی قرار بگیرند تا بتواند اثر خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول