اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هت‌تریک آلومینیوم در شکایت ازسرمربی نساجی/باشگاه اراکی از مسئول برگزاری فینال هم شاکی شد

باشگاه آلومینیوم اراک طی سه نامه مختلف از سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران شکایت کرد.

هت‌تریک آلومینیوم در شکایت ازسرمربی نساجی/باشگاه اراکی از مسئول برگزاری فینال هم شاکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل ازروابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، مسابقه فینال جام حذفی بین تیم‌های آلومینیوم و نساجی مازندران در شرایطی برگزار شد و با برتری قائم‌شهری‌ها به پایان رسید که حواشی زیادی در جریان خود داشت و ترکش‌های آن همچنان دیده می‌شود.

باشگاه آلومینیوم اراک پس از دو روز تعطیلی آخر هفته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، دیروز شنبه شکایات خود پیرامون برگزاری مسابقه فینال جام حذفی را همراه با مستنداتی که در اختیار داشت، به سازمان لیگ و پیوست آن را برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

چهار نامه و شکایت مختلف از سوی باشگاه آلومینیوم اراک درباره اتفاقات بازی فینال جام حذفی برابر نساجی مازندران به سازمان لیگ ارسال شده که سه نامه مربوط به شکایات مختلف از ساکت الهامی، سرمربی تیم حریف بوده است.

حضور مقابل رختکن آلومینیوم قبل از شروع مسابقه، عنوان کردن یک حرف نامتعارف، ایجاد درگیری و ضربه به محمد نوازی در شکایت اول، اظهارات پس از پایان مسابقه با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی و توهین به محمد نوازی در شکایت دوم، گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی و عنوان کردن موارد خلاف واقع در روند انتخاب سرمربی تیم آلومینیوم در شکایت سوم این باشگاه از  سرمربی نساجی مازندران عنوان شده و با ارسال‌های فیلم‌های مربوطه اعاده حیثیت کرده است.

همچنین باشگاه آلومینیوم اراک طی یک نامه مجزا نسبت به قصور مسئول برگزاری مسابقه فینال جام حذفی که موجب رقم خوردن اتفاقات مقابل رختکن آلومینیوم، دراختیار گذاشتن رختکن این تیم به نساجی مازندران، پراکندگی تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی، عدم اجازه به مدیران کارخانه و باشگاه آلومینیوم برای حضور در جایگاه مهمانان ویژه و ... شکایت دیگری تنظیم و به سازمان لیگ ارسال کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول