اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیش از هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی پای سفره همدلی اهالی فهما نشستند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، در آستانه عید سعید فطر با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی بین خانواده‌های نیازمند آغاز شد.

بیش از هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی  پای سفره همدلی اهالی فهما نشستند

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم، به مناسبت عید سعید فطر و در آستانه فرا رسیدن این روز بزرگ در قالب چهاردهمین مرحله اجرای کمک مؤمنانه در استان خراسان شمالی آغاز شد و خانواده‌های نیازمند از این بسته‌های همدلی بهره‌مند شدند.

وی گفت: این بسته‌های عیدانه حاوی یک‌ونیم کیلو گوشت گوسفندی است که در قالب مرحله دوم طرح قربانی ماه مبارک رمضان، به دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه این بسته‌های معیشتی را اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، معرفی کرد و افزود: این مرحله نیز همچون مراحل قبل با مشارکت کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد (علیه السلام) بجنورد، انجام گرفته و بسته‌های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آنها، توزیع آن آغاز شده است.

شیرازیان گفت: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

وی همچنین در تکمیل مطالب قبل بیان کرد: ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

یوسف‌علی گریوانی، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد (علیه السلام) بجنورد و نیز رابط کانون‌های مساجد شهری این شهرستان نیز در ادامه اظهارکرد: سهمیه در نظر گرفته برای شهرستان ها شامل ۱۵۰ بسته برای خانواده‌های نیازمند شیروانی، ۹۵ بسته در گرمه، ۱۰۰ بسته در شهرستان جاجرم، ۹۰ بسته در فاروج و ۱۵۰ بسته در اسفراین، راز و جرگلان و مانه‌وسلمقان به ترتیب و تفکیک هر کدام ۱۲۰ بسته دریافت کردند.

وی گفت: ۴۰۰ بسته گوشت نذری نیز سهم کانون‌های روستایی و شهری شهرستان بجنورد است و سهمیه در نظر گرفته شده با توجه به تعداد کانون‌های مساجد شهرستان ها و نیز میزان همکاری و دقت رابطین در توزیع گوشت مراحل قبلی لحاظ شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در انتها خاطرنشان کرد: برپایی نماز باشکوه عید فطر در مساجد، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و نشست های بصیرتی از اهم برنامه‌های کانون ها به مناسبت ایام فرخنده عید سعید فطر می‌توان نام برد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول