اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکایت جدید از سرمربی نساجی/ماجرای رحمتی و الهامی به دادسرا کشیده شد

شکایت دیگری از جانب تیم آلومینیوم اراک علیه سرمربی نساجی مازندران مطرح شد.

شکایت جدید از سرمربی نساجی/ماجرای رحمتی و الهامی به دادسرا کشیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، علاوه بر اتفاقاتی که پیش از مسابقه فینال جام حذفی مقابل رختکن تیم آلومینیوم اراک رخ داد و حواشی زیادی نیز به همراه داشت، یک اظهار نظر از سوی ساکت الهامی تیم سرمربی نساجی مازندران موجب شکایت سید مهدی رحمتی از او شد.

ساکت الهامی یک روز پس از مسابقه فینال جام حذفی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه زنده تلویزیونی مسائلی را درباره روند حضور سید مهدی رحمتی در اراک و انتخاب به‌عنوان سرمربی این تیم مواردی مطرح کرد تا رحمتی نیز اقدام به شکایت از او کند.

الهامی در بخشی از گفت‌وگوی تلفنی خود عنوان کرد: "ای‌کاش سیاسیون دخالت نکنند. بگذارند مربیان را خود مدیر عاملان انتخاب کنند. نه اینکه شب یک مربی انتخاب بشود، ولی با یک امضا و یک تلفن، یک عده دیگر بیایند و سرمربی شوند. نه اینکه یک ماه و نیم پیش یک عضو هیات مدیره بیاید و بنشیند با یک مربی زیرآب یک مربی را بزنند. ای‌کاش سیاسیون و یک عده در خانه‌هایشان بنشینند تا فوتبال به حقدار برسد. درمورد این قضایا صمد مرفاوی و سیروس پورموسوی می‌توانند گواه صحبت‌های من باشند."

این اظهارات الهامی موجب شد تا سید مهدی رحمتی به‌صورت شخصی، در نامه‌ای مجزا به سازمان لیگ و رونوشت آن برای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال و همچنین یک شکایت شخصی در دادسرا، از سرمربی تیم نساجی مازندران شکایت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول