اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

واکنش رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به خداحافظی قهرمان پارالمپیک: رستمی نباید عجولانه تصمیم بگیرد

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به خداحافظی قهرمان پارالمپیک به دلیل برخوردهایی که با او شده واکنش نشان داد.

واکنش رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین به خداحافظی قهرمان پارالمپیک: رستمی نباید عجولانه تصمیم بگیرد

شروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد موضوع خداحافظی روح‌الله رستمی از تیم ملی به دلیل مسائلی که برایش پیش آمده اظهار داشت:‌ ما هم خودمان از رسانه‌ها متوجه شدیم که چنین موضوعی به وجود آمده است فدراسیون اصلاً در جریان این اتفاقات نبوده و اینکه گفته شود از طرف مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی شده است چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانیم چه کسی آن حرف‌ها را به پزشک رستمی گفته است.

وی ادامه داد: رستمی نباید با یک حرفی که مشخص نیست صحت دارد یا نه تصمیم احساسی و عجولانه بگیرد باید ابتدا با ما که در فدراسیون هستیم این موضوع را مطرح می‌کرد نه اینکه چیزی به ما نگوید. بر فرض کسی هم چنین چیزی گفته باشد او باید ابتدا مسائل را در داخل فدراسیون مطرح کند.

رئیس فدرا سیون جانبازان و معلولین تأکید کرد:‌ رستمی قهرمان ارزشمند و با اخلاقی است و نباید این طور تصمیم بگیرد آنها علاوه بر قهرمانی مزین به اخلاق پهلوانی هستند ما بهترین شرایط را در اردوها برای ملی‌پوشان فراهم می‌کنیم و نتیجه آن را همه در پارالمپیک توکیو دیدند. وظیفه ما حمایت از ورزشکاران است و اگر موضوعی هم پیش می‌آید دوست داریم ابتدا با ما مطرح کنند.

اسبقیان ادامه داد: ما شرایط همه قهرمانان را می‌دانیم و با آنها کاملاً همکاری می‌کنیم برخوردهای عاطفی و انسانی همیشه در سرلوحه کارهای فدراسیون جانبازان و معلولان بوده است. به نظر من در شأن رستمی نیست که با حرفی که مشخص نیست چه کسی زده یک تصمیم بزرگ را بگیرد. این موضوع در اولویت‌های کاری ما است و مطمئناً حل خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول