اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نماز عید سعید فطر، به شکرانه یک ماه بندگی در استان تهران اقامه شد+عکس و فیلم

مردم شهرستان‌های استان تهران به شکرانه یک ماه بندگی برای راه‌یافتن به ضیافت الهی، شکوه بندگی را به جا آورده و نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

نماز عید سعید فطر، به شکرانه یک ماه بندگی در استان تهران اقامه شد+عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مردم مومن و خداجوی شهرستان‌های استان تهران پس از یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه خداوند، در صفوف به هم پیوسته، نماز عید فطر را اقامه کردند.

امروز اول ماه شوال مصادف با عید سعید فطر، مساجد، امامزادگان و مصلا‌های سراسر استان تهران، مملو از عاشقانی بود که به پاس یک ماه بندگی و عبادت خالصانه، به مساجد رفتند تا به حق این روز عزیز و پربرکت از باری‌تعالی عیدی بگیرند.

امامان جمعه و ائمه جماعات هم صبح امروز در مصلاها و مساجد شهرستان‌های استان پس از اقامه نماز عید سعید فطر، در خطبه های نماز علاوه بر دعوت مردم به تقوی الهی، بر حفظ و حراست از هواهای نفسانی تاکید کردند.

شکوه بندگی در نماز عید سعید فطر شهرری

نماز پر خیر و برکت عید سعید فطر، صبح سه شنبه با حضور مردم متدین و خداجوی شهرری، در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مساجد این شهرستان برگزار شد تا مردم مومن و ولایتمدار قبله تهران یک بار دیگر شکرانه یک ماه بندگی و عبودت و روزه داری را به درگاه خدای متعال به جای بیاورند.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت: پیوند عمیق بین مردم و امام راحل و رهبری طی بیش از ۴۰ سال گذشته، راز ماندگاری و موفقیت نظام اسلامی با وجود تمامی دسیسه چینی های دشمنان است.

نماز عید سعید فطر در دشت ورامین برگزار شد

با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی نماز وحدت آفرین عبادی سیاسی عید سعید فطر با حضور پرشور جوانان، مردم مومن و انقلابی دشت ورامین در بیش از ۲۰ نقطه از شهرستان های ورامین و قرچک برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ورامین اظهار کرد: امام صادق علیه السلام فرمود؛ از شرایط درستی روزه گرفتن زکات فطریه است همچنان که تمامیت نماز به صلوات فرستادن بر پیامبر می‌باشد اگر کسی روزه بگیرد و عمداً فطریه ندهد روزه او بی‌فایده می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از منکرات بسیار زشت، ولنگاری در فضای اقتصادی است و تغییر نرخ‌ها مردم را رنج می‌دهد و امیدوار هستیم مسؤولان ضمن مبارزه با باندهای مافیایی و اتخاذ تصمیمات مناسب وضعیت موجود را مدیریت کنند.

 

 

نماز عید فطر در دماوند برگزار شد

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ، اظهار کرد: عید سعید فطر وحدت مسلمانان و روز اجتماع و عزت آن‌ها است.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه متولیان آموزش در دماوند، موفقیت های اسلام را به نوجوانان و جوانان یادآوری کنند، گفت: عید فطر باعث همدلی بیشتر مسلمانان و ترس دشمنان اسلام خواهد بود.

نماز عید سعید فطر در پیشوا

نماز عید سعید فطر با حضور چند هزار نفری مومنین در امامزاده جعفر بن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا برگزار شد. امروز مسلمین با وحدت بی‌نظیر در کنار یکدیگر جمع و پس از ۳۰ روز عبادت در ماه مبارک رمضان نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان پیشوا با تاکید بر وحدت بین مسلمین در نماز عید فطر گفت: اگر بین مسئولی و گروهی در شهرستان اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد نباید به میان مردم کشیده شود بلکه باید با وحدت همگی تلاش کنیم تا شهرستان پیشرفت کند.

نماز باشکوه عید فطر در پردیس

نماز عید فطر شهرستان پردیس با حضور مردم مومن این شهرستان در بلوار شهید سپهبد سلیمانی پردیس و با شکوه بی‌نظیری برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های نماز عید فطر این شهرستان اظهار کرد: از حضور یکپارچه شما مردم مردم عزیز در راهپیمایی روز قدس و نماز باشکوه عید سعید فطر که قطعاً این حرکت انقلابی و معنوی شما برکات فراوانی برای شهرستان خواهد داشت تشکر می کنم.

امام جمعه پردیس ضمن هشدار به مسوولان برای نداشتن نگاه سلیقه‌ای، گفت: هشدار و تذکر می‌دهم به برخی از این مسوولان، زیرا بسیاری از این مشکلات به خاطر نگاه‌های سلیقه‌ای، شخصی و بسیار محدود برخی از مسوولان ایجاد شده است اگر این مشکلات رفع نشود موارد اعلام می شود.

نماز عید سعید فطر در پرند برگزار شد

نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور گسترده مردم مومن و خداجوی پرند و به امامت حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهرستان پرند در بلوار چمران جنوبی برگزار شد.

 امام جمعه پرند در خطبه‌های نماز عید سعید فطر خود و دیگران را به رعایت تقوای الهی در گفتار و رفتار دعوت کرد و گفت: با توجه به دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم دین‌دار و ولایتمدار و برخی از اصحاب منصف رسانه شهر، به زودی دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهر جدید پرند راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

نماز عید سعید فطر در آسایشگاه خیریه کهریزک اقامه شد

صبح امروز همزمان با عید سعید فطر، نماز باشکوه بندگی با حضور مددجویان و مسؤولان آسایشگاه خیریه کهریزک در محوطه این مرکز واقع در بخش کهریزک شهرستان ری اقامه شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول