اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

منتقدین دلسوز راهکار هم ارائه دهند

نماینده مجلس دهم گفت: عده ای که هدفشان از نقد، مایوس کردن مردم است هرگز راه حل و پیشنهادی برای بهتر شدن اوضاع ارائه نمی دهند، منتقدینی قصد تخریب ندارند که در کنار انتقاداتشان راهکارهای لازم را نیز مطرح کنند.

منتقدین دلسوز راهکار هم ارائه دهند

محمدرضا ملکشاهی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به سخنان رهبری در مورد نقد و مطالبه گری گفت: عده ای در جامعه‌ در ظاهر انتقاد می کنند ولی در عمل با تزریق افکار منفی به دنبال تخریب چهره نظام هستند. این افراد با بیان مسائل جوان پسندانه که بعضا مورد اقبال مردم هم قرار می گیرد به دنبال محقق کردن اهداف خودشان هستند.

وی با تایید مشکلات موجود در جامعه ادامه داد: در هر جامعه ای قطعا مشکلاتی وجود دارد این افراد بدون مطرح کردن نکات مثبت، فقط نقاط ضعف اقتصادی را بیان می کنند که این کار با هدف مایوس کردن مردم صورت می گیرد.

ملکشاهی گفت: عده ای که هدفشان از نقد، مایوس کردن مردم است و نمی خواهند مشکلات حل شود هرگز راه حل و پیشنهادی برای بهتر شدن اوضاع ارائه نمی دهند. منتقدینی قصد تخریب ندارند که در کنار انتقاداتشان راهکارهای لازم را نیز مطرح کنند، بیان کردن راه حلِ برطرف شدن مشکلات باعث پیشرفت می شود و مسیر اتحاد و همدلی را می گشاید.

وی افزود: اگر با انتقاد کردن باعث ناامیدی مردم و سیاه‌نمایی شویم دانسته یا نادانسته در مسیر دشمن حرکت کرده و آنان را به اهدافشان رسانده ایم، برای اینکه فضای مسمومی ایجاد نشود باید پس از انتقاد کردن راهکار حل مشکلات را نیز بگوئیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول