اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام وزارت بهداشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد

معاون وزیر بهداشت گفت: مجموع پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت ۱۱۰۰ عنوان است که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر بازسازی، تقویت و برقراری عدالت در حوزه بهداشت و بنا به دستور مقام عالی وزارت، تمام پروژه های نیمه تمام تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

۱۱۰۰ پروژه نیمه تمام وزارت بهداشت تا پایان سال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، کمال حیدری معاون وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: مجموع پروژه های نیمه تمام حوزه بهداشت ۱۱۰۰ عنوان است که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر بازسازی، تقویت و برقراری عدالت در حوزه بهداشت و بنا به دستور مقام عالی وزارت، تمام پروژه های نیمه تمام تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حال حاضر ۵۰ هزار مرکز جامع سلامت و خانه های بهداشت به مردم خدمات می دهند که در ایام کرونا این مراکز تاثیر گذاری خود را نشان دادند.

حیدری خاطرنشان کرد: مردم باید این نقاط را پایگاه اصلی خود بدانند و همکاری مردم و مراکز جامع سلامت وخانه های بهداشت در پاسداری از سلامت جامعه بسیار مهم است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول