اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سرمایه‌گذاری روی نقش معلم برای تربیت نسل انقلابی ضروری است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری روی نقش مهم معلم در عرصه وجود دانش‌آموزان تراز اسلامی و نسل انقلابی یک ضرورت است.

سرمایه‌گذاری روی نقش معلم برای تربیت نسل انقلابی ضروری است

به گزرش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: تکرار و استمرار آموزه‌های ماه مبارک رمضان برای مبارزه با شیطان و هوس در تمام ایام سال امری مهم و ضروری است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت از مظلوم را به‌عنوان تکلیف شرعی و انقلابی در عمل به منصه ظهور رساندند همچنین حضور پرشور مردم در نماز عید سعید فطر نشان از تجلی وحدت، عزت، همدلی، معنویت و عبودیت بود که از همه مردم قدردانی می‌شود.

وی در خصوص سالروز تخریب بقیع گفت: در سال ۱۳۰۵ شمسی در حدود یک قرن گذشته واقعه تلخ و جانکاه برای مسلمانان توسط وهابیت در تخریب قبرستان بقیع به وقوع پیوست که قلب میلیون‌ها مسلمان را به درد آورد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تأکید کرد: عادی‌سازی روابط با دشمنان اسلام از سوی برخی سران کشورهای اسلامی نشان از تبعیت آنان از آمریکا و صهیونیست بین‌الملل و افکار انحرافی آنان است که سبب تفرقه در جوامع اسلامی می‌شود.

هاشمی افزود: نتیجه کج‌فهمی‌های برخی سران کشورهای اسلامی سبب بروز اختلاف و جنگ در جوامع اسلامی است و راه حقیقی برای عبور از این مشکلات بازگشت به اتحاد و وحدت اسلامی است.

این مقام مسؤول با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر اظهار کرد: نقش امدادرسان هلال احمر را در حوادث گوناگون در رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های مردم به صورت داوطلبانه بسیار مهم و قابل است.

امام جمعه موقت بوشهر در باره روز کارگر عنوان کرد: این قشر زحمتکش نقش مهمی در اقتصاد و تولید جامعه دارند و باید مسئولان در رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

وی با اشاره به روز معلم توضیح داد: معلم در جامعه نقش بی‌بدیل دارد و سرمایه‌گذاری روی نقش مهم معلم در عرصه وجود دانش‌آموزان تراز اسلامی و نسل انقلابی یک ضرورت است چراکه نسل شایسته و نسل تراز انقلاب اسلامی در گرو فعالیت معلمان است.

هاشمی ادامه داد: رفتار، گفتار،کردار و پوشش دانش‌آموزان برگرفته از معلمان خواهد بود و این معلم باید بتواند بدون دغدغه برای تربیت نسل جوان جامعه تلاش کند؛ مسؤولان باید به  شکلی عمل کنند که معلمان دغدغه جز تربیت دانش‌آموزان برای آینده ایران اسلامی نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول