اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا:سکان کشتی قهرمانی در دستان استقلال است/ به حاشیه‌سازی افراد درمورد پرونده باگناما توجه نکنید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الان در یک کشتی نشسته‌ایم که سکان و فرمان آن دست خودمان است.

فریبا:سکان کشتی قهرمانی در دستان استقلال است/ به حاشیه‌سازی افراد درمورد پرونده باگناما توجه نکنید

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی استقلال در یک بازی سنگین مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان در شرایط خاصی مقابل استقلال قرار گرفت که می‌توان از اصطلاح چاقوی دو لبه استفاده کرد. این تیم با اینکه بازی‌های زیبایی را در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشت ولی در آخرین بازی 5 گل دریافت کرد که برایش خیلی سنگین بود.

وی افزود: به همین خاطر برای اعاده حیثیت باید در بازی‌های داخلی طوری کار می‌کرد که موجب ناراحتی هوادارانش نشود. با انگیزه بسیار بالا به مصاف استقلال رفت چون باید خودش را احیا می‌کرد. سپاهان از نظر مهره‌ای بهترین تیم ایران است. حتی نیمکت نشینانش تیم می‌توانند بازیکنان اصلی تیم‌های دیگر باشند. جوانان و باتجربه‌های خیلی خوبی دارند. مدیریت آن‌ها تکمیل است. در چند سال گذشته یک بازیکن یا مربی سپاهان را در کمیته استیناف یا انضباطی و... ندیده‌ایم. یعنی همه چیز در این باشگاه سرجای خودش و مرتب است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به کیفیت این دیدار، تصریح کرد: هردو تیم هجومی بازی می‌کنند بنابراین گفته بودم که بازی قشنگی خواهد شد. مسابقه خوبی هم برگزار و در آن همه چیز مانند سرعت بالا، شوتزنی، کارهای ترکیبی، تغییر سیستم و نفرات، دیده شد. هر دو تیم جانانه بازی کردند. به خصوص بازیکنان استقلال که خیلی تلاش کردند. همه بچه‌های استقلال عالی بودند و یک امتیاز در خانه حریف آن هم از تیم سپاهان، می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

فریبا در مورد اینکه با توجه به این تساوی و پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان، فاصله در صدر جدول به 4 امتیاز رسید و آیا این مساله باعث نگرانی و استرس بیشتر نمی‌شود، گفت: اگر بگوییم کسی نگران نیست که حرف اشتباهی است. 5 بازی و 15 امتیاز مانده، اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد ولی با تلاش و کوششی که بچه‌ها دارند باید طوری پیش بروند که به بازی‌ها و امتیازات تیم‌های دیگر نگاه نکنند و تمرکزشان فقط روی بازی‌های خودشان باشد.

وی با اشاره به بازی این هفته مقابل شهرخودرو در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: استقلال باید این بازی را ببرد. بازی خیلی مهمی است. شهرخودرو الان به ماندن امیدوار شده و این تیم هم با انگیزه بالایی مقابل استقلال قرار می‌گیرد. خوشبختانه هواداران هم می‌آیند که این مساله می‌تواند به تیم کمک کند. برد در این بازی می‌تواند خیلی مسائل را هم از نظر روحی-روانی و هم از نظر حفظ فاصله در جدول، حل می‌کند. به این ترتیب می‌توانیم منتظر باشیم که تیم رقیب امتیاز از دست بدهد. ولی در هر صورت، به اصطلاح با همین دست فرمان هم جلو برویم و بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم قهرمان هستیم. می‌بینم آن روزی را که وریا جام را بالای سرش برده است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه مدتی است گفته می‌شود امتیاز از دست دادن آبی‌ها خیلی نگران کننده نیست چون پرسپولیس توان بردن در بازی‌های آینده را ندارد، عنوان کرد: پرسپولیس با اینکه چند مهره تاثیرگذار خودش مانند امیری، ترابی و عبدی را نداشت و 10 نفره هم شد، بازی خودش را برد. پرسپولیس انسجام بسیار خوبی دارد. با اینحال باید تمرکز ما روی بازی‌های خودمان و رسیدن به برد باشد. نفرات، کادرفنی و مدیریت بسیار خوبی داریم. همه چیز سرجای خودش است و هرکسی کار خودش را انجام می‌دهد. اگر با همین تمرکز جلو برویم، همانطور که گفتم آن روز را می‌بینم که جام قهرمانی بدست آید.

وی در مورد اینکه طی روزهای اخیر پرداختن به اعاده دادرسی باشگاه گل گهر در خصوص پرونده اریک باگناما بازیکن گابنی داغ شده، به طوریکه حتی ابراهیم شکوری یکی از مدیران سابق پرسپولیس نیز در فضای مجازی از فدراسیون فوتبال خواهان بررسی موضوع شد و این نگرانی وجود دارد که این حواشی به روند استقلال ضربه بزند، گفت: با اینکه از قوانین اطلاع دارم اما به صورت دقیق به این ماجرا و اینکه چه اتفاقاتی پیرامون این پرونده در فدراسیون و کمیته استیناف و... افتاده، اشراف ندارم. بنابراین ترجیح می‌دهم در این مورد صحبت نکنم.

فریبا تصریح کرد: ما باید حواسمان به خودمان باشد و بی توجه باشیم. بالاخره تمام فوتبال امروز دنیا داخل زمین نیست. بیرون زمین هم مسائلی وجود دارد ولی باید بچه‌ها، کادرفنی و مدیریت استقلال روی کار خودشان تمرکز داشته باشند. بازی‎هایشان را ببرند و قهرمان شوند. نباید به این حرف‌ها توجه داشته باشند. همه جای دنیا این مسائل وجود دارد. غیر از اینکه در زمین می‌جنگند سعی می‌کنند شرایط روحی روانی تیم‌ها را خراب کنند. ولی ما اگر حواسمان به کار خودمان باشد قهرمان می‌شویم. ما الان در یک کشتی نشسته‌ایم که سکان و فرمان آن دست خودمان است. خودمان باید برویم و ان‌شالله راه درست را برویم که به قهرمانی برسیم. این اتفاق هم به امید خدا می‌افتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول