اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

عرضه 1000 ایده‌ منطبق بر نیازهای کشور در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد از عرضه هزار مورد از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های منطبق بر نیازهای کشور در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خبر داد.

عرضه 1000 ایده‌ منطبق بر نیازهای کشور در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۳۱ اردیبهشت‌ماه سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است و مسوولان این دانشگاه هر ساله در این روز برنامه‌های خاصی دارند، امسال همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد ، مسوولان این دانشگاه برگزاری یک همایش علمی و فناورانه را ترتیب داده‌اند.

رویداد علمی و فناورانه «گام دوم» همزمان با چهلمین سال تأسیس دانشگاه آزاد برگزار می‌شود تا به نوعی این دانشگاه وارد گام دوم فعالیت‌های خود شود.

در این رویداد که با شعار «هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارت‌آپ، هزار شرکت فناور و خلاق» برگزار می‌شود، دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه آزاد در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

 در این زمینه با جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد گفت‌وگو کردیم.

علمایی گفت: قرار است در رویداد گام دوم، بخشی از دستاوردهای ۴۰ ساله دانشگاه آزاد در حوزههای مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و  غیره عرضه شود.

وی ادامه داد: برای این منظور، هر معاونت دانشگاه آزاد به صورت جداگانه برنامه‌ها و فعالیت‌های ۴۰ ساله در حوزه مربوط به خود را جمع‌آوری کرده و ارائه می‌کند تا هزار مورد از بهترین زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: هزار نفر از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری، علوم انسانی، علوم مهندسی، علوم پزشکی و صنایع خلاق و هزار مورد از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های منطبق بر نیازهای کشور نیز در این رویداد حاضر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول