اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استاندار ایلام: منطقه آزاد مهران نقش مهمی در توسعه استان ایفا خواهد کرد

استاندار ایلام با بیان اینکه ۵ هزار هکتار از زمین‌های منطقه آزاد مهران آماده سند زنی است گفت: منطقه آزاد مهران نقش مهمی در توسعه استان ایفا خواهد کرد.

استاندار ایلام: منطقه آزاد مهران نقش مهمی در توسعه استان ایفا خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام‌نیا در دیدار سردار سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با نماینده ولی فقیه در استان گفت: منطقه آزاد مهران نقش مهمی در توسعه استان ایفا خواهد کرد.

وی با عنوان این مطلب که در حال حاضر منطقه آزاد مهران ۷ هزار هکتار است، اضافه کرد: ۵ هزار هکتار آن آماده سند زنی است.

استاندار ایلام لازمه داشتن مدیرعامل منطقه آزاد مهران را منوط به تشکیل هیات مدیره منطقه آزاد مهران دانست و گفت: در این راستا مصوب شدن اساسنامه در دولت ضرورت دارد و پس از تصویب اساسنامه، هیات مدیره تشکیل و پس از آن مدیرعامل مناطق آزاد مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با معاون حقوقی رییس جمهور رایزنی‌های برای تملک مناطق آزاد مهران انجام شده است، اظهار داشت: در این زمینه مقرر شده که صاحبان زمین‌ها این منطقه می‌تواند تولید داشته باشند ولی مالکیت آن از آن دولت است. 

بهرام‌نیا در پایان گفت: آستان قدس رضوی آمادگی دارد ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد مرکز خدماتی و رفاهی در مهران هزینه کند که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول