اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نجات بشر نیازمند گسترش اندیشه شهید «مطهری» است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: وقتی بشر نجات پیدا می‌کند که اندیشه مطهری، امام و ائمه عادل مدیر دنیا باشد.

نجات بشر نیازمند گسترش اندیشه شهید «مطهری» است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: عقیده یک علم است و تعهد ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه علم در زندگی بشر خیلی نقش دارد، تصریح کرد: انسان به لحاظ فکری کنجکاو آفریده شده است و تمام زندگی انسان را علم پر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علمی که مربوط به عقیده انسان است با انواع تعهدی که بشر برآیش پیش می‌آید، گره خورده است، یادآور شد: در اینجا می‌گویم عقیده است که ممکن است سرگرمی‌ها و تنبلی‌ها او را بی‌تفاوت کند که این‌ها آفت است.

عبادی با بیان اینکه اگر همه اشتغالات در جهان را طبقه‌بندی کرده و نمره بدهیم هیچ چیز به پای عقیده نمی‌رسد، ادامه داد: خداوند متصدیان این امر را پیغمبران معصوم، ائمه معصومین و امین بر این قضیه را علمای عادل و واجد‌الشرایط قرار داده است.

وی با بیان اینکه شیادان دنیا و طواغیت همه سعی می‌کنند به جامعه القاء کنند دین از سیاست جدا است، اضافه کرد: این فریب است و این حرف غیرعلمی و میدانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: طاغوت‌های دنیا دین را تابع سیاست قرار داده‌اند و دین‌هایی که تحت سیاست‌های انحرافی است هیچ کدام دین نیست.

عبادی با تأکید بر اینکه وقتی بشر نجات پیدا می‌کند که اندیشه مطهری، امام و ائمه عادل مدیر دنیا باشد، مطرح کرد: قتل عام‌ها، کشتار علامت این است که حیات ارزش ندارد و مکتب‌های شرق و غرب اینگونه است.

وی با بیان اینکه حیات در پای عقیده دین حق ارزش پیدا می‌کند، افزود: دنیا نرخ حیات را ارزان کرده به جهت اینکه دین ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نرخ حیات را در سطح بالا دین حق تعیین می‌کند، اضافه کرد: خودکشی، کشتار و قتل علامت بی‌دینی است.

عبادی با بیان اینکه حقوق بشر در دنیا به حق قائل نیست و کسانی که به حقی قائل نیستند دم از حقوق می‌زنند، گفت: دنیا منتظر است این عقیده حق فراگیر شود و آن وقت مدینه فاضله به وجود می‌آید.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول