اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کردستان/ساماندهی 1200 گروه جهادی در استان

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس گفت: بیش از یک هزار و 200 گروه جهادی در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم در کردستان راه‌اندازی و هدایت شده است.

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در کردستان/ساماندهی 1200 گروه جهادی در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر عزیزی‌فر رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس صبح امروز در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در سالن آزادی سنندج اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی یادآور یکی از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به عنوان نماد محرومیت‌زدایی جریان جهادی و خدمت در بدنه و ارکان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور حضوری همیشگی و فعال داشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: امروز سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریفی جدیدی از مدیریت جهادی را در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با ورود آگاهانه و مقتدرانه و با بصیرت خود و ولایت‌مداری و ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: این سازمان در سطح استان هوشمندانه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم استان با تبعیت از فرامین و رهنمون‌های رهبری مجاهدت و تلاش مخلصانه‌ای داشته است.

عزیزی‌فر افزود: راه‌اندازی و هدایت بیش از یک هزار و 200 گروه جهادی، آغاز طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه، راه‌اندازی 3 قرارگاه محرومیت‌زدایی از اقدامات ارزشمند سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در سطح استان بوده است


وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد گردهمایی 450 گروه جهادی با استعداد 5 هزار و 400 نفر جهادگر استان به یاد 5 هزار و 400 شهید کردستان در 10 شهرستان سطح استان هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس افزود: این گروه‌ها قرار است اقدامات مختلفی را در حوزه محرومیت‌زدایی، عمرانی، آموزشی و پزشکی و غیره را در مناطق محروم به ویژه مناطق حاشیه و روستاها انجام دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم دولت مردمی با رویکرد خوب و پرقدرت در عرصه خدمت‌رسانی از توان جهادگران در پیشرفت نظام مقدس اسلامی و تحقق شعارهای خود نهایت استفاده را ببرد.

انتهای پیام/2330/71/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول