اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از حواشی پیرامون جعل یک تصویر تا ثبت «پنجاه به در» به عنوان روز باران

این هفته فضای مجازی در استان با حواشی متعددی همراه بود، موضوعی که موجب شد تا شاهد برخی بد اخلاقی ها در این فضا باشیم.

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از حواشی پیرامون جعل یک تصویر تا ثبت «پنجاه به در» به عنوان روز باران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، انتشار یک تصویر جعلی از برنامه سفر ریاست جمهوری به استان قزوین بازخوردهای مختلفی را به همراه داشت. 

با انتشار این تصویر جعلی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در صفحه خود نوشت: استناد یکی از نظریه سازان اصلاحات که مدعی نخبگی جریان سازی رسانه‌ای هم هستند به یک عکس جعلی در فضای مجازی برای تخریب دولت مردمی هم نشانگر شدت عناد و هم بیانگر رقت سواد مخالفان مان است. در مسیر نوکری مردم گرفتار حاشیه سازی ها نخواهیم شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین نیز در صفحه خود نوشت: افطار رئیسی با معلولان در فیروز را مقایسه کنید با انتقال تشک مخصوص برای یک شب اقامت روحانی در قزوین. ممنوعیت نصب بنرهای خوش آمد رئیسی را مقایسه کنید با تعطیلی ادارات کلاس های درس و غیره برای استقبال اجباری روحانی. آن وقت دلیل عصبانیت و کینه ها را درک خواهید کرد.

به گزارش فارس، به نظر می رسد برخی با نگاه های سیاست زده و همچنین نگاه های شخصی در تلاش بودند تا به هر نحوی سفر استانی رئیس جمهور به قزوین را بی ارزش و بدون خروجی نشان دهند و از هر ابزاری برای این هدف استفاده کردند که در نهایت نیز نتیجه‌ ای جز بازخورد معکوس نداشت.

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین این هفته تصاویری از حضور در منازل معلمان به منظور گرامیداشت روز معلم منتشر کرد که با بازخورد خوبی از سوی فرهنگیان همراه بود.

این هفته در قزوین شاهد بارش باران بودیم که این بارش های بهاری برای مردم مشکلات عمده ای را به وجود آورده بود.

اسماعیل علوی از فعالان فضای مجازی نوشت: کاش مدیریت شهری به جای تخریب میومد تدبیری به حال شهر می کرد که با یه بارون ۱۰ دقیقه‌ای شهر نره زیر آب!

متاسفانه روز گذشته یکی از راه داران شهرستان تاکستان هنگام پاکسازی صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

مهدی رجحانی معاون امور عمرانی استاندار قزوین در صفحه خود نوشت: راهسازی و راهداری همواره یک فضیلت به شمار می رود و فعالیت در این زمینه یک توفیق الهی است. عزیزی از راهداران، برادر عزیزمان عبدالله مالمیر در هنگام انجام وظیفه برای گشودن راه برای هم وطنانش، دچار سانحه شد و جان تقدیم پروردگارش کرد. خدایش بیامرزد و راه رضوان برایش هموار نماید.

محمد حسین فائزی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نوشت: در جهت تقویت و تثبیت سنت حسنه و منحصر به فرد «پنجاه به در» مردم قزوین، با موافقت شورای فرهنگ عمومی استان، روز نوزدهم اردیبهشت به نام «روز باران» نام گذاری می شود و به عنوان رویداد فرهنگی و گردشگری از سال جاری در کانون توجه و برنامه ریزی دستگاه ها قرار می گیرد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، شما مخاطبان فارس هم می توانید سوژه های مجازی خود را با خبرگزاری فارس در میان بگذارید و هر شنبه منتظر دیدن دغدغه های خود در گزارش فضای مجازی باشید.

گزارش از طهورا قلی پور برزگر

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول