اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اختتامیه اولین دوره «جشنواره هنری ماه» در قم برگزار می‌شود

آیین پایانی نخستین دوره «جشنواره هنری ماه» در بخش دانش‌آموزی پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت در سینما آیه قم برگزار می‌شود.

اختتامیه اولین دوره «جشنواره هنری ماه» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش‌عالی هنر و اندیشۀ اسلامی، پیمان حیدری دبیر «جشنواره هنری ماه» اعلام کرد: آیین پایانی نخستین دوره جشنواره هنری ماه در بخش دانش‌آموزی، پنج‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

حیدری افزود: فراخوان این جشنواره در دی‌ماه ۱۴۰۰ در رشتۀ عکاسی با موبایل و با موضوع «شهر من» در سطح دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم منتشر شد و تا پایان بهمن‌ماه، ۶۲۲ اثر از ۲۵۱ شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مدیر اداره فرهنگی دانشجویی مؤسسه آموزش‌عالی هنر و اندیشه اسلامی گفت: داوری آثار توسط اساتید مطرح عکاسی استان انجام گرفت و در نهایت، بیست اثر از بیست هنرمند جوان در چهار رتبه برگزیده شد؛ سه اثر در رتبه اول، سه اثر در رتبه دوم، پنج اثر در رتبه سوم و 9 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

دوره نخست این جشنواره توسط موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدرسه اسلامی هنر برگزار شد.

انتهای پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول