اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: در صورت ترور رهبران مقاومت، تل آویو موشک‌باران می‌شود

جنبش حماس از دولت مصر خواسته است تا به عنوان میانجی‌، پیام هشدارآمیز این جنبش را به اطلاع سران صهیونیست برساند.

حماس: در صورت ترور رهبران مقاومت، تل آویو موشک‌باران می‌شود

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه المیادین به نقل از منابع مطلع خود از رایزنی میان رهبران جنبش حماس با مقامات مصری (در نقش میانجی‌گر) در خصوص تجاوزات صهیونیست‌ها بر مسجدالاقصی و عملیات‌های شهادت طلبانه خبر داد.

به گفته این شبکه، جنبش حماس از رژیم صهیونیستی خواسته است تا دست از حملات خود به مسجدالاقصی برداشته و شرایط به سال‌های قبل از ۲۰۰۰ باز گردد.

حماس همچنین به مقامات مصری گفته است که این جنبش از تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر ترور رهبرانش هراسی ندارد و تل آویو به خوبی از تبعات «چنین حماقتی» آگاه است و در صورتی که عملیات‌های ترور رهبران مقاومت آغاز شود، بمب‌گذاری‌ها در شهرهای صهیونیست‌نشین نیز از سر گرفته خواهد شد.

جنبش حماس همچنین به اطلاع مصری‌ها رسانده است که اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را عملی کند، موشک‌های مقاومت تل آویو و اطراف آن را هدف قرار خواهند داد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس نیز روز گذشته (جمعه) درخصوص درخواست نمایندگان و مقامات سابق و روزنامه‌نگاران رژیم  صهیونیستی برای ترور «یحیی السنوار» رهبر این جنبش در غزه گفت: «این تهدیدات مبتنی بر ترور رهبران جنبش حماس، تهدیدات جدیدی نیستند و ما به این غلتکِ ترک‌خورده‌ی [صهیونیست‌ها] عادت کردیم».

روز گذشته (جمعه) برخی از نمایندگان و مقامات سابق رژیم موقت صهیونیستی و روزنامه‌نگاران آن‌ها به صراحت خواستار ترور رهبر جنبش حماس شده بودند. آنان مسئولیت دو عملیات مقاومتی اخیر در «العاد» شرق تل‌آویو را با السنوار دانستند؛ عملیات‌هایی که شب پنج‌شنبه انجام و منجر به کشته‌شدن سه شهرک‌نشین و زخمی‌شدن تعدادی دیگر شد.

پیش از این یحیی السنوار طی سخنانی از مردم فلسطین و غزه درخواست کرده بود تا عملیات‌های مقاومتی در تل‌آویو را ادامه دهند و این عملیات‌ها پاسخی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی خواهند بود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول