اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به وضع پروژه برج‌های دوقلو، گفت: تا کی ما باید شاهد غده‌ای به نام برج‌های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.

انتقاد نماینده ولی فقیه در لرستان از بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به وجود ۶۵۴۴ شهید استان، اظهار کرد: این تعداد شهید نشان دهنده پایبندی مردم لرستان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم نجیب و شریف لرستان با وجود کمبودها و توسعه نامتوازن اما دم نمی‌زنند، و بهتر است مدیران و مسوولان جواب این نجابت را به گونه‌ی دیگر پاسخ دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتظار داشتم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طرح و برنامه‌ی نو و جدیدی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

شاهرخی با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه‌هایی مختلف از جمله باغات انار کوهدشت، انجیر پل‌دختر، ماهیان سردابی و موارد دیگر ، اظهار کرد: بنیاد شهید با سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع تبدیلی و فرآوری در حوزه‌های مختلف در لرستان زمینه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را فراهم کند.

وی با اشاره به وضع پروژه برج‌های دوقلو خاطر نشان کرد: تا کی ما باید شاهد غده‌ای به نام برج‌های دوقلو باشیم، باید تصمیم عاجلی در این زمینه اتخاذ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با حرف کارها پیش نمی‌رود باید پشتیبانی و اقدام کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا باید مورد توجه قرار بگیرد و بنیاد شهید باید در این زمینه سرمایه‌گذاری کند، از طرفی با توجه به برگزاری کنگره ۶۵۴۴ شهید استان نیاز به حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز هستیم.

وی با اشاره به وجود هیأت‌های اندیشه ورز در همه حوزه‌ها گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از این هیات‌های در راستای اهداف خود استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان صحبت‌های خود بر ساماندهی گلزار شهدا معمولان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول