اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف 14 تُن ماکارونی و 18 تُن روغن احتکار شده در فیروزه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه از کشف انبار کالای احتکاری به ارزش ۵ و نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف 14 تُن ماکارونی و 18 تُن روغن احتکار شده در فیروزه

سرهنگ حمیدرضا خوشخو فرمانده انتظامی شهرستان فیروزه در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در اجرای طرح ضربتی مقابله با احتکار کالا و وسایل ضروری و کسب اطلاعاتی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در فیروزه دستورات لازم برای بررسی سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی فیروزه در عملیاتی مشترک با دیگر ماموران انتظامی و همراهی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی وارد عمل شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند.
سرهنگ خوشخو خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۴ تن ماکارونی به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۱۸ تن روغن جامد و مایع به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف شد و یک نفر نیز دستگیر شد.
وی با بیان این که به دستور مرجع قضایی انبار مذکور پلمپ و اقدامات قانونی به‌عمل آمد، گفت: عملیات گسترده مقابله با قاچاق کالا و وسایل مورد نیاز با جدیت و قاطعیت در دستور کار پلیس فیروزه قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هر گونه اطلاعاتی مبنی بر احتکار و نگهداری یا توزیع کالا و وسایل خارج از شبکه توزیع مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول