اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فرهنگ‌سازی آموزش سلامت باید از مدارس آغاز شود

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: فرهنگ‌سازی آموزش سلامت باید از مدارس آغاز شود.

فرهنگ‌سازی آموزش سلامت باید از مدارس آغاز شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی که امروز در دبستان دخترانه عدالت منطقه یک تهران برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کشور در جهت مقابله با کرونا، اظهار کرد: امروز آمار جان باختگان کرونا به کمتر از ۱۰ نفر رسیده است و نشان می‌دهد که اقدامات خوبی انجام شده است

وی با اشاره به اهمیت فرهنگسازی آموزش‌ها از دوران کودکی، ادامه داد: حتما دانش‌آموزان خوبی نبودیم که امروز شاهد رفتارهای ترافیکی و سلامت اینچنینی هستیم؛ اگر فرهنگ‌سازی در مدارس انجام شود، اثرات خوب آن را در آینده می‌بینیم. 

به گزارش فارس، همایش سفیران سلامت در حیاط مدرسه با حضور حدود 30 دانش‌آموز دختر برگزار شد؛ به خاطر گرمای هوا، سایبانی در مدرسه تدارک دیده شده بود که در ابتدای شروع مراسم، دانش‌آموزان بیرون سایبان بودند و مسؤولان زیر سایه‌بان قرار داشتند که در نهایت با خون دماغ شدن یکی از دانش‌آموزان، کادر مراسم، دانش‌آموزان را به زیر سایه‌بان بردند.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره سفیران سلامت تقدیر شد و در خاتمه نیز، نهالی به یاد شهید علیرضا شمسی‌پور شهید مدافع حرم در باغچه مدرسه کاشته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول