اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

گفت‌وگو با عباس موزون کارگردان «زندگی پس از زندگی»

عباس موزون تهیه کننده، نویسنده، پژوهشگر و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» با حضور در خبرگزاری فارس، به گفتگو درباره این برنامه پرداخت.

گفت‌وگو با عباس موزون کارگردان «زندگی پس از زندگی»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، عباس موزون شنبه ۱۷ اردبیهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری فارس، به گفتگو در رابطه با این برنامه پرداخت.

عباس موزون تهیه کننده، نویسنده، پژوهشگر و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» است، برنامه‌ای که با وجود گذشت تنها سه سال از زمان پخش فصل اول آن، در همین مدت زمان کوتاه سه ساله تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تولیدی صداوسیما شده و مخاطبان زیادی را با تلویزیون همراه کرده است. 

در این نشست محورهایی از قبیل انگیزه‌های ساخت و تولید «زندگی پس از زندگی»، میزان گستره مخاطبان این برنامه، محدودیت‌های فنی و تجهیزات در مراحل ساخت برنامه و ایده‌آل عباس موزون از افق پیش روی برنامه «زندگی پس از زندگی» پرداخته شد.

 

 

متن کامل گزارش این نشست به زودی در خبرگزاری فارس منتشر خواهد شد. عباس موزون تهیه کننده، نویسنده، پژوهشگر و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» با حضور در خبرگزاری فارس، به گفت وگو درباره این برنامه جزئیات ساخت این برنامه پرداخت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول