اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

نیروی دریایی ارتش می‌خواهد در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر آب‌های آزاد استقرار دائم داشته باشد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نگاه ما به عمق آب‌های آزاد است و می‌خواهیم در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر استقرار دائم داشته باشیم؛ به همین دلیل باید به توسعه سواحل توجه کنیم.

نیروی دریایی ارتش می‌خواهد در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر آب‌های آزاد استقرار دائم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک این نیرو و سازمان جهاد دانشگاهی که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی نداجا برگزار شد، اظهار داشت: بنای حرکت نیروی دریایی ارتش فرامین مقام معظم رهبری است که ایشان نگاه ویژه‌ای به توسعه سواحل مکران دارند؛ بنابراین تحقق این هدف راهبردی، نیاز به آموزش و پرورش و توجه به توسعه دارد.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم با همکاری حرکت مؤثری را در سواحل مکران انجام دهیم؛ البته توجه و تمرکز بر روی ساکنان این مناطق است و تلاش داریم با همکاری سایر سازمان‌ها اقدامات مؤثری در این مناطق انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به خدمات نیروی دریایی ارتش به مردم و حضور به‌موقع در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، گفت: در اتفاقات و حوادث رخ‌داده، نیروی دریایی در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده و تلاش داریم با همکاری با جهاد دانشگاهی، سطح آموزش و توانمندی‌های نیروهای خود را برای خدمت به مردم و البته کارآمدی بیشتر ارتقا دهیم.

وی استفاده صحیح از زمان را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت هم بتوانیم به جایگاهی برسیم که بتوانیم بگوییم از منطقه محرومیت‌زدایی شده است.

دریادار ایرانی توجه به ارتقای سطح بهداشت در سواحل مکران را یکی از اولویت‌های توسعه سواحل مکران دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با آموزش و توسعه سطح بهداشت، فرهنگ، فناوری و تکنولوژی به توسعه این مناطق بیفزاییم.

وی ادامه داد: نگاه ما به عمق آب‌های آزاد است و می‌خواهیم در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتر استقرار دائم داشته باشیم؛ به همین دلیل باید به توسعه سواحل توجه کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی لبه دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در عمق بیش از ۲ هزار کیلومتری آب‌های آزاد حضور دارد و از منافع جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول