اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

افتتاح یک مرکز تجاری تفریحی جذاب در تهران

زمان، مهم¬ترین فاکتور سبک زندگی این روزهای مردم است.

افتتاح یک مرکز تجاری تفریحی جذاب در تهران

صرفه­جویی در وقت برای انجام امور روزمره، شاید از فاکتورهای دیگری مانند قیمت، کیفیت و ... مهم­تر است. تا جاییکه شاید همین امر باعث ذخیره کردن منابع مالی و دیگر شاخص­ها برای ادامه مسیر باشد. از این­رو مراکز خرید تجاری-تفریحی­ای مورد استقبال عموم مردم است که بیشترین زمان ممکن را برای آن­ها دخیره کند؛ اما کدام مراکز خرید تجاری-تفریحی چنین ویژگی­هایی دارند؟

مردم چه فاکتورهایی را برای انتخاب مرکز خرید تجاری-تفریحی خود انتخاب می­کنند؟

بدون شک همه ما از مراکز خرید مختلف استفاده کردیم و از هر کدام تجربیات متفاوتی را داریم؛ اما چه عواملی باعث می­شود تا ما باز هم به سراغ یک مرکز خرید تجاری برویم و چه عواملی سبب این موضوع است تا یک مرکز خرید را برای بار دوم انتخاب نکنیم؟ زمان مهم­ترین عامل این قضیه است. بارها شده است که هنگام پیداکردن جا پارک در یک مجتمع تجاری-تفریحی، زمانی را از دست دادیم که معادل چندین برابر زمانی است که برای اصل خرید گذاشتیم! اینجاست که اصطلاحاً «دورچین غذا مهم­تر از خود غذاست!» عوامل متفاوتی مانند در دسترس بودن، وجود پارکینگ و دسترسی آسان به آن، حس خوب خرید و انتقال آن به ما، متمایز و جامع بودن و ... فاکتورهایی از این قبیل، باعث می­شود محل خرید در ذهن ما به شکلی نقش بگیرد. سوال اصلی اینجاست که بهترین مرکز خرید تجاری-تفریحی با این تفاسیر کجاست؟

برج تماس مرکز تجاری-تفریحی غرب تهران

برج تماس به­عنوان اولین مرکز تخصصی خرید و فروش گوشی و کامپیوتر و همچنین بزرگ­ترین مرکز خرید و فروش تخصصی گوشی و کامپیوتر در غرب تهران، با گردآوری امکانات متفاوت در کنار هم، مجموعه خود را به­عنوان یکی از کامل­ترین مجتمع­های تجاری­-تفریحی در پایتخت معرفی کرده است. برج تماس که واقع در محدوده دریاچه چیتگر در غرب تهران است، به چند دلیل یکی از مناسب­ترین گزینه­های برای خرید و گذراندن وقت در غرب تهران می­باشد. این مجموعه با 5 طبقه تجاری و بیش از 700 واحد پارکینگ، اولین دغدغه خریداران خود را در مورد جای پارک، به­راحتی حل کرده است. دسترسی آسان به این برج در غرب تهران و امکانات رفاهی و تجاری موجود در این مجموعه، برج تماس را به یکی از مهم­ترین مراکز خریدِ نه تنها غرب تهران، بلکه در کل پایتخت، کرده است. از این رو شما می­توانید با خیالی آسوده از فضای پارکینگ این برج استفاده کنید و با زمانی که از این بخش ذخیره می­کنید، بر کیفیت خرید اصلی خود بیفزایید!

امکانات و خدمات برج تماس چیست؟

برج تماس همانند سایر مراکز و مجتمع­های خرید در جایجای تهران، از امکانات متفاوت و جذابی بهره­مند است. نمونه­ای از این امکانات به­شرح زیر است:

بیش از 700 واحد پارکینگ
شعبه برج تماس فروشگاه زنجیره­ای شهروند
موبوصراف، اولین بازار تخصصی گوشی دست دوم
فضای رباتیک برج تماس
فودکورت به­همراه فضای باز

این­ها تنها بخشی از امکانات حاضر در این برج، برای گذراندن یک روز کامل در این مجموعه است. حضور موبوصراف به عنوان اولین و تنها بازار تخصصی­ گوشی­های دست دوم در برج تماس، امکان خرید و فروشی مطمئن و آسان را برای شما فراهم کرده است.

همچین شعبی برج تماسِ فروشگاه شهروند، هزینه رفت و آمد و وقت شما را برای خرید کامل و جامع شما در مورد محصولات غذایی و ...  در کنار سایر خرید­هایتان، به­شدت پایین آورده و از این حیث نسبت به سایر مراکز خرید متمایز است.

بخش رباتیک برج تماس، اولین محل برای علاقه­مندان به رباتیک است که می­توانند تحت­نظر مربیان و متخصصان این رشته، با علم رباتیک آشنا شوند.

بدیهی است بعد از یک خرید جامع، یک غذای دلچسب و دلپذیر، مطابق با سلایق و علایق متفاوت است که تجربه­ای دلچسب­تر از یک روز حضور در برج تماس را تکمیل می­کند. فضای فودکورت برج تماس با رستوران­های مختلف برای سبک­های غذایی مختلف، امکان یک دورهمی خانوادگی و دوستانه را در فضای بسته و باز فراهم کرده است تا خریداران از فودکورت برج تماس استفاده لازم و کافی را برده باشند.

از این رو برج تماس به عنوان بزرگ­ترین و جامع­ترین مرکز خرید و فروش گوشی و کامپیوتر در غرب تهران، با وجود امکانات رفاهی – تفریحی متفاوت، سبب این شده­است تا تبدیل به یکی از مراکز خرید اصلی در تهران بشود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و امکانات متفاوت­تر برج تماس اینجا را کلیک کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول