اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

توضیحات پلیس درباره حادثه سد لتیان/ کشف گراس از خودرو متهمان

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ جزئیات حادثه سد لتیان و دستگیری یک زن را که در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده بود تشریح کرد.

توضیحات پلیس درباره حادثه سد لتیان/ کشف گراس از خودرو متهمان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ مراد مرادی در خصوص تصاویر منتشر شده مبنی بر دستگیری  خانمی در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری، اظهار داشت: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون شده و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­‌شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی، در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه‌ای شدند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نیست خاطرنشان کرد: در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

گفتنی است چندی پیش فیلمی از دستگیری یک خانم توسط پلیس در فضای مجازی منتشر شده بود که واکنش‌های بحث‌برانگیزی را در پی داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول