اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تهیه و توزیع ۳۶۰ هزار افطاری توسط مهمانسرای حرم حضرت معصومه(س)

معاون پشتیبانی و منابع انسانی حرم مطهر بانوی کرامت از توزیع بیش از 360 هزار افطاری توسط مهمانسرای حرم مطهر در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: 124 هزار افطاری گرم، 120 هزار افطاری سرد و 120 هزار سوپ و حلیم در شب‌های ماه رمضان میان زائران حرم توزیع شده است.

تهیه و توزیع ۳۶۰ هزار افطاری توسط مهمانسرای حرم حضرت معصومه(س)

محمد واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مهمانسرای حرم مطهر بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان فعال بوده و با مشارکت بانیان و مردم روزانه ۴ هزار پرس غذای گرم در میان زائران و خادمان حرم مطهر توزیع کرده است.

وی افزود: علاوه بر توزیع غذای گرم روزانه میانگین ۴ هزار افطاری ساده شامل نان، پنیر و خرما را میان زائران توزیع کرده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: همچنین هر شب دو هزار سوپ و دو هزار حلیم به همراه نان در میان زائران حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شده است.

وی گفت: در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز به ۱۰ هزار نفر از زائران حرم مطهر بانوی کرامت افطاری گرم به همراه پذیرایی داده شد.

واحدی با بیان اینکه در ماه رمضان روزانه بیش از ۵۰ خادم رسمی و افتخاری در مهمانسرای حرم برای طبخ و توزیع غذای حضرتی خدمت‌رسانی کرده‌اند، ادامه داد: غذای تبرکی حرم مطهر بانوی کرامت علاوه بر زائران و عوامل برگزاری برنامه های حرم مطهر، در میان خانواده های تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، ایتام، خانواده شهدای مدافع حرم، طلاب غیر ایرانی و ارگان‌هایی مثل شهرداری و … نیز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مقدار قابل توجهی از فیش های غذای حرم مطهر در میان زائران در پارکینگ‌ها، صحن‌ها و خیابان‌های اطراف حرم مطهر توزیع شده است، افزود: مقداری از غذای تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم به برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر مانند جشن روزه اولی ها، مهمانی ملکوت و غیره اختصاص داده شده است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اضافه کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز چای‌خانه حضرتی فعال بوده و از بعد از افطار تا ساعت ۱۰ شب بیش از ۴ هزار چای شیرین میان زائران توزیع کرده است.

انتهای پیام/78023/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول