اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تجهیز خوابگاه‌های متأهلی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ تجهیز خوابگاه‌های متأهلی توسط وزارت علوم از جمله اقدامات دستگاه‌های مسئول در اجرای جوانی جمعیت بوده است.

تجهیز خوابگاه‌های متأهلی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت

زهره‌السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جوانی جمعیت در کمیسیون حاضر شدند و گزارشی را از میزان اجرای این قانون در شش ماهه گذشته به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: طبق گزارش‌های ارائه شده، تعدادی از دستگاه‌های مسئول کار نوشتن و تدوین آئین‌نامه‌های اجرایی این قانون را انجام می‌دهند و تعداد دیگری از دستگاه‌ها نیز کار اجرای قانون را در مراحل جلوتر در دستورکار دارند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: از جمله اقداماتی که در شش ماهه گذشته انجام شده فعالیت مراکز مشاوره در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و ارائه مشاوره به زوج‌های جوان و جوانان براساس فرهنگی ایرانی ـ اسلامی است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد خوابگاه‌های متأهلی، وزارت علوم خوابگاه‌های متأهلی را در این باره تجهیز کرده و ساخت خوابگاه‌های متأهلی جدید در دستورکار این وزارتخانه است.

وی افزود: علاوه بر گزارش‌های شفاهی، گزارش‌های مکتوب از اجرای قانون جوانی جمعیت از سوی دستگاه‌های مختلف به کمیسیون ارائه شود و اگر هم قانون در مواردی اجرا نشده، باید دلایل آن از سوی دستگاه مربوطه ذکر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول