اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفت کمیسیون صنایع مجلس با تحقیق و تفحص از «ایمیدرو»

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران «ایمیدرو»به تصویب نرسید.

مخالفت کمیسیون صنایع مجلس با تحقیق و تفحص از «ایمیدرو»

لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن از تعیین تکلیف طرح تحقیق و تفحص از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) خبر داد، اظهار داشت: با توجه به مجموع مباحث مطرح شده در جلسات گذشته کمیسیون امروز در رابطه با این تقاضا رأی‌گیری شده و در نهایت به تصویب کمیسیون نرسید.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین طرح عرضه کالاهای زنجیره فولاد، فلزات و پتروشیمی از طریق بورس در دستور کار قرار گرفت و نظرات فعالان بخش خصوصی، نمایندگان عضو کمیسیون و مسئولان دولتی دریافت شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به وجود برخی ابهامات و نیز نقطه نظرات متنوع در این خصوص، طرح به کمیته تخصصی زیرمجموعه کمیسیون ارجاع شد تا پس از رفع برخی اشکالات و نقاط ابهام، مجدداً در صحن مجلس بررسی و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول