اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هنرنمایی فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی در رقابت‌های بین‌المللی

در نخستین دوره از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی‌ نوجوانان ایران گوش‌ شکسته‌های خراسان‌جنوبی برای جهانی شدن روی تشک می‌روند.

هنرنمایی فرنگی‌کاران خراسان‌جنوبی در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان ایران جام رحیم علی‌آبادی دارنده مدال‌های نقره المپیک و نقره و برنز جهان گوش‌ شکسته‌های خراسان‌جنوبی هنرنمایی می‌کنند.

سوت آغاز این ماراتن بین‌المللی امروز با حضور مسئولان اداری و ورزشی کشوری و استانی در شهرستان «سرخس» خراسان‌‌رضوی نواخته می‌شود. 

در نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان ایران قریب‌ بر ۷۰ ورزشکار برتر کشور در وزن‌های ۴۵، ۴۸ ،۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ ، ۱۱۰ کیلوگرم هماورد یکدیگر می‌شوند.

از خراسان‌جنوبی در این رویداد ورزشی بین‌المللی «امیرحسین رحیم‌آبادی» در وزن ۴۵ کیلوگرم و «مبین گلکاری» در وزن ۴۸ کیلوگرم برای طلایی‌شدن به روی کشتی می‌روند.

فرنگی‌کارانی که در نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی سرخس بر سکوی قهرمانی و نایب‌ قهرمانی مسابقات بایستند به رقابت‌های آسیایی یا جهانی اعزام خواهند شد.

پیش از این «مبین گلکاری» از خراسان‌جنوبی در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور به میزبانی شهرستان سیرجان استان کرمان حضور داشته و جزو نفرات برتر این اردو بوده که مورد تحسین و تشویق مربیان تیم ملی قرار گرفته است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول