اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انقلاب اسلامی معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی جغرافیای 2 میلیاردی اسلام را به تحرک انداخت و معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد.

انقلاب اسلامی معنای جدیدی از مقاومت را در دنیا تعریف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر پیش از ظهر امروز در یادواره 51 شهید روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: کنگره‌های استانی استقبال از برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانی کشور است که چهارم خردادماه با پیام مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، این کنگره به نام 4 هزار شهید روحانی ثبت و ضبط شده که شهادت آنها را بنیاد شهید تائید کرده برگزار می‌شود، افزود: روحانیون در تمام ادوار تاریخ هرجا که احساس کرده‌اند اسلام در خطر است پیشگام بوده و در این مسیر شهدای زیادی از شیعه و سنی را تقدیم کرده‌اند.

وی با تاکید براینکه تجلیل از خانواده شهدا باید به صورت ویژه انجام شود، گفت: وقتی عزیزی از یک خانواده گرفته می‌شود تبعات زیادی دارد؛ اما خانواده این عزیزان با صبر و حوصله مثال‌زدنی مقاومت و ایستادگی خود را اعلام کردند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر اذعان داشت: حرکت مردم دینمدار ایران تحت فرمان یک مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه در دنیا زلزله سیاسی ایجاد کرد و این حرکت بزرگ و انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) سیلی محکمی به گوش برخی از گردن‌کشان دنیا بود که هنوز بعد از 43 سال گیجی آنها برطرف نشده است.

وی تصریح کرد: طراحی‌های فراوانی برای سلطه بر جهان کرده بودند اما انقلاب اسلامی تمام این طراحی‌ها را نقش برآب و خنثی کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: مدتی تفکرات مارکسیستی و کمونیستی در دنیا جولان می‌داد و از دین به عنوان افیون ملت‌ها نام می‌برد این نظریه با حرکت انقلابی ملت ایران ابطال شد.

وی افزود: فوکویاما به عنوان لیبرال دموکراسی بالاترین مدل اداره حکومت در دنیا را داده بود که این زلزله سیاسی با شکل و نوع حکومتی که تشکیل داد این نظریه فوکویاما را هم متزلزل کرد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر خاطرنشان کرد: جغرافیای دنیای اسلام یک جغرافیای وسیع با بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تا 2 میلیارد عضو دارد که انقلاب اسلامی این جغرافیا را به حرکت آورد.

وی افزود: در حالی قبل از پیروزی انقلاب این جمعیت عظیم نمی‌توانستند از اسلام حرف بزنند امروز هرکجا بزرگترین مجموعه‌های بین‌المللی در خصوص دنیا می‌خواهند تصمیم بگیرند نمی‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها اسلام را نادیده بگیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز همه مجموعه‌های بین‌المللی می‌دانند، اسلام نقش کلیدی و محوری برای جهان دارد.

وی با بیان اینکه این زلزله سیاسی یک معنای جدید از مقاومت و ایستادگی را در دنیا تعریف کرد، گفت: مقاومت با دست خالی در برابر پرزورترین زورمداران، مقاومت فلسطین، سوریه، یمن، مقاومت عراق و دیگر کشورها یک مقاومت جدید را برای دنیا تعریف کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: امروز سیاستمداران دنیا می‌گویند چه اتفاقی افتاده است که ما در گذشته یک تشر به آنها می‌زدیم در لاک خود فرو می‌رفتند ولی الان بمب و موشک به سرشان می‌ریزیم ولی مقاومتشان بیشتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: این زلزله سیاسی نظریه از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را باطل کرد و کار به جایی رسید که این رژیم در دنیا دور خود دیوار بتن کشیده و با صدای بلند و با فریاد ناگفته داد می‌زند که بگذارید در چهاردیواری که غصب کردم بمانم.
وی افزود: این نظریه سیاسی یعنی انقلاب اسلامی همه دیدگاه‌ها را ابطال کرد و انگلیسی‌ها و امریکایی و بعضی از کشورهای اروپایی ها را از بین برد.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر عنوان کرد: بچه‌هایی که دیروز با قلوه‌سنگ علیه نیروهای صهیونیست می‌جنگیدند ظرف چند روز در عملیات غزه یک هزار و 111 موشک برسر رژیم صهیونیست ریختند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هشت سال یک جنگ بین‌المللی علیه کشور ایران راه انداختند اما بعد از آن هشت سال مجبور شدن با بالا بردن پرچم سفید تسلیم شوند.
وی افزود: کسانی که با حمایت سردمداران قدرت بیش از 230 هزار شهید از این ملت گرفتند امروز کجا هستند؟

وی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی کدخدایی را از مدعیان کدخدایی دنیا گرفت، عنوان کرد: اگر یک زمان ناو امریکایی نزدیک یک کشور می‌شود رژیم آن کشور ساقط می‌شد الان بیش از 20 چند سال است که ناوهای امریکایی در خلیج فارس کنار گوش ما پرسه می‌زنند اما می‌بینیم که بزرگترین ناو آمریکا با 220 متر طول در برابر قایق نیروهای رزمنده اسلام تسلیم می‌شود.

وی افزود: امروز امریکا به توان نقطه‌زنی ایران واقف است و به همین دلیل مجبور به تسلیم در برابر یک قایق نیروهای رزمنده ما می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز حرف کدخدایی که مدعی کدخدای دنیا بود چه میزان خریدار دارد، گفت: این زلزله سیاسی که به وقوع پیوست مراکز بزرگ امریکا را به تکاپو افتادند و در همین راستا شعار جهانی سازی را در شورای امنیت ملی امریکا مطرح کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: با این ادعا که دنیا یک دهکده است و دهکده بدون کدخدا نمی‌تواند باشد و کدخدای دنیا هم ما هستیم و برای اجرای این کار سه پروژه را در شورای امنیت ملی آمریکا دنبال کردند.

وی فریاد اعتقاد واحد و عقاید یکسان نخستین پروژه‌ای بود که در این راستا تعریف کردند، افزود: با تمام وجود مبارزه با اسلام را شروع کردند چرا که معتقد هستند اسلام اندیشه‌هایی دارد که با اندیشه‌های غرب نمی‌خواند و سازگار نیست.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر خاطرنشان کرد: ایجاد اسلام امریکایی و انگلیسی هدف اصلی امریکا بود و در این راستا داعش و داعشیان را به وجود آوردند.

وی تغییر سبک زندگی را دیگر پروژه مطرح شده در این راستا عنوان کرد و گفت: تغییر لباس، شیوه زندگی و غیره از مهمترین اهداف دشمنان بوده  است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول