اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسلمان شدن یک گردشگر بلاروسی در اصفهان

همزمان با روز عید سعید فطر، گردشگری به نام میکیتا سیمچنکا از کشور بلاروس پس از ساعتها گفتگو و پرسش و پاسخ درباره اسلام ابراز تمایل برای تشرف به تشیع کردند؛ او پس از فراگیری اصول کلی تشیع و احکام مورد نیاز، شهادتین را بر زبان آورد و به دین اسلام مشرف شد.

مسلمان شدن یک گردشگر بلاروسی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سال‌هاست مدرسه علمیه ناصریه به عنوان اولین مرکز دائمی تبلیغ بین‌الملل در اصفهان مشغول به فعالیت است؛ در این مرکز تبلیغی بین‌الملل که تحت اشراف معاونت تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه اصفهان قرار دارد فرصتی فراهم شده است تا گردشگران خارجی با طلاب زبان‌دان به بحث و گفت‌وگوی دوستانه در مورد اسلام واقعی و شبهات موجود بنشینند.

همزمان با روز عید سعید فطر، گردشگری به نام میکیتا سیمچنکا از کشور بلاروس پس از ساعت‌ها گفت‌وگو و پرسش و پاسخ درباره اسلام ابراز تمایل برای تشرف به تشیع کرد؛ او پس از فراگیری اصول کلی تشیع و احکام مورد نیاز، شهادتین را بر زبان آورد و به دین اسلام مشرف شد.

حجت‌الاسلام محمد زمانی مدیر مدرسه علمیه ناصریه و مسؤول دفتر روابط بین‌الملل در این باره اظهار کرد: دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها بعضی از کشورهای غربی علیرغم استفاده از همه امکانات رسانه‌ای خود برای اسلام‌هراسی و نشان دادن چهره خشن و غیرعقلانی از اسلام نمی‌توانند سد راه جوانانی شوند که با مطالعه و تحقیق به حقانیت این دین پی برده و به آن متمایل می‌شوند.

وی در ادامه افزود: از جمله دلایل تشرف  ایشان و اکثر کسانی که به این دین تمایل پیدا می‌کنند، اهمیت دادن اسلام به جایگاه خانواده و تأکید اسلام به برقراری و حفظ روابط خوب با بستگان و انسان‌ها و توجه اسلام به مقوله حیا و عفت در جوامع اسلامی و همچنین حرام بودن نوشیدن شراب و هر نوع ماده زائل‌کننده عقل بوده است.

زمانی اضافه کرد: به دلیل جایگاه خاص مدرسه و نوع تعاملی که این مدرسه گردشگری اسلامی با راهنمایان و گردشگران دارد، مدرسه تبدیل به یک مکان مناسب جهت پرسش و پاسخ و سپس تشرف افراد متمایل به اسلام شده است؛ تاکنون موارد متعددی از تشرف در این مدرسه انجام و ثبت شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول