اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آغاز تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در خراسان‌جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در واحدهای صنفی مرکز خراسان‌جنوبی تشدید شد.

آغاز تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار و ضرورت نظارت گسترده بر شبکه  توزیع کالاهای اساسی و جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار و قاچاق کالا نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اجرا می‌شود.

وی بیان داشت: از روز گذشته بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن وتجارت خراسان‌جنوبی با حضور فعال خود را بر شبکه عرضه کالاهای اساسی  و انبارها تشدید نمودند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی افزود:کارکنان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی و شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف در غالب ۶۰ تیم نظارتی واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پخش مواد غذایی و انبارهای نگه داری کالاهای اساسی را رصد و نظارت می‌کنند.

تهوری از کلیه فعالین صنفی و غیر صنفی  استان خواست تا هرگونه محل نگهداری کالا و انبار خود را در سامانه جامع انبارها و گردش کالاهای خود را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند تا دچار مشکل نشوند.

وی عنوان کرد: با توجه به انتظارات مردمی، بازرسان سازمان صمت در کنار بازرسان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی  و اتاق اصناف ضمن نظارت بر گروه‌های کالایی صنعتی، کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی  از جمله آرد و نان را مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، انبار مشکوک و قاچاق کالا مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول