اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

نسخه وزارت کار برای پیشگیری از اعتیاد کارگران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای آنکه اثرگذاری کار را سنجش کنیم باید پیمایش‌های به روز و بالایی داشته باشیم که درباره پیشگیری از اعتیاد در میان کارگران باید به همین روش عمل کرد.

نسخه وزارت کار برای پیشگیری از اعتیاد کارگران

به گزارش خبرنگار رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد چکشیان،معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین امضای تفاهم نامه  همکاری مشترک میان معاوت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: برای آنکه اثرگذاری کار را سنجش کنیم باید پیمایش‌های به روز و بالایی داشته باشیم که درباره پیشگیری از اعتیاد در میان کارگران باید به همین روش عمل کرد.

وی افزود: گزارش‌های راهبردی حکایت از آن دارد که ادامه کدام مسیر می تواند در راستای مبارزه با مواد مخدر در قالب یاریگران کار و تولید مناسب است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت کار اضافه کرد: دیدار جامعه کارگری با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کارگر، نقطه عطفی برای حوزه کارگری به شمار می آید و گزارش های این حوزه به ایشان ارائه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول