اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل نجباء به فلسطینیان: منتظر یک اشاره شما هستیم تا با سلاح وارد عمل شویم

دبیرکل جنبش «نجباء» در عراق در پیامی به مردم فلسطین بر آمادگی نیروهای این جنبش برای مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

دبیرکل نجباء به فلسطینیان: منتظر یک اشاره  شما هستیم تا با سلاح وارد عمل شویم

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش نجباء در عراق، امروز (سه‌شنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر پیامی در ارتباط با سالگرد جنگ «سیف القدس» منتشر کرد.

متن این پیام بدین شرح است: «سلام علیکم.. سلام بر غزه پایدار و مقاوم.. سلام بر خان یونس، بیت حانون و بیت لاهیا.. سلامی بر معراج آسمانی، قدس، از عراق سرزمین مقاومت در برابر زورگویی‌های متجاوزان. پیامی برای شما ای اهل کرامت از عراق گورستان فتنه‌ها، عادی‌سازی روابط و توطئه‌ها .. برای مردان و زنانتان.. برای پیران و جوانانتان.. برای مجروحان و اسرایتان.. برای شهدا و مجاهدانتان. گرامی‌داشت و احترام ما را پذیرا باشید.»

در ادامه این پیام آمده است: «ما از زمانی که شما میخ‌های "سیف القدس" را به تابوت اشغالگران کوبیدید، همچنان در سرمستی این پیروزی و دفاع از مسجدالاقصی به سر می‌بریم.. چطور نباشیم؟ وقتی که آرمان، پیروزی و سرزمین یکی است! بغداد همان قدس است و قدس همان بغداد. دشمن یکی است چه صهیونیستی باشد و چه آمریکایی..»

دبیرکل نجباء ادامه داد: «ان‌شاءالله انگشت‌های روی ماشه یکی خواهد بود. پیشتر نیز به صراحت اعلام کردیم که ما در دفاع از مقدسات فلسطین همراه شما و در کنارتان هستیم. ما تنها منتظر یک اشاره از طرف شما هستیم تا با خون و سلاح در حضور پیدا کنیم. امروز برای هر مسلمان و مقاومت‌کننده‌ای روشن شده است که آرمان فلسطین دیدگاه تمام امت اسلامی است و گرایش هر آزاده و مقاومت‌کننده‌ای در این دنیاست.»

اکرم الکعبی اضافه کرد: «بار دیگر تأکید می‌کنیم که ما در کنار شما هستیم و می‌توانید در تمام حوزه‌های حمایتی، لجستیکی و اطلاعاتی به ما تکیه کنید.. مجاهدان نجباء سال‌هاست که منتظرتند تا با اشغالگر سرزمین شما درگیر شون و منتظر روزی هستند که تفنگ‌ها زیر پرچم محور مقاومت به سمت مستکبران صهیونیست این سرزمین و حامی آن‌ها آمریکا نشانه رود.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «چشمان مجاهدان مقاومت اسلامی نجباء به روزی دوخته شده است که بیرق‌های مقاومت در سراسر جهان روی آوارهای رژیم از‌بین‌رونده صهیونیستی-ان‌شاء‌الله- برافراشته شود. به امید پیروزی نزدیک و دیدار در زیر پرچم بازگشت مبارک.»

«سیف القدس» یا «شمشیر قدس» جنگ گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است که سال ۲۰۲۱ میلادی در چنین روزی به وقوع پیوست و به مدت ۱۲ ادامه داشت. گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه به‌ویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تحمیل خسارات‌های فراوان به نیروهای تل‌آویو در این جنگ پیروز این نبرد شدند.

آتش این نبرد در ماه مبارک رمضان و به دنبال تعرض نیروهای رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین در شهر قدس اشغالی و مسجد الاقصی شعله‌ور شد. دستور آغاز حمله پس از تعیین ضرب‌الاجل از سوی «محمد الضیف» فرمانده کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین برای تمام گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه صادر شد و رزمندگان مقاومت شهرها و شهرک‌های اشغالی را هدف حملات گسترده راکتی و موشکی خود قرار دادند.

این جنگ با وساطت مصر و با تعیین شروط از سوی مقاومت فلسطین در بامداد روز بیست و دوم ماه می با شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی و هلاکت ۱۳ صهیونیست به پایان رسید. رژیم صهیونیستی در جریان این جنگ اماکن غیرنظامی بسیاری از جمله دفاتر رسانه‌های جهانی و بسیاری از مساجد مسلمانان را هدف حمله قرار داد و ویران کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول