اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزادگفت: رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را به سوی اهداف خود سوق می دهد.

مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه مجازی تبیین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه دارای توانمندی های بی نظیری است، گفت: ۳۰ هزار استاد توانمند، یک میلیون دانشجوی آشنا با فضای کسب و کار، تجهیزات و سخت افزارهای منحصر بفرد، ساختار یکپارچه و گستردگی اقلیمی در سراسر کشور، آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و اشراف کامل به نیازهای جامعه بخشی از ظرفیت های این داشگاه است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه مردم باید تأثیر نوآوری و فناوری بومی را در زندگی و معیشت خود احساس کنند، گفت: معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کند تا در رویداد ملی گام دوم، مردم این دانشگاه را به عنوان پدیده ای یکپارچه بشناسند و  ظرفیت علمی، فناورانه و نوآورانه دانشگاه در عرصه علمی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: صنایع مختلف، شتابدهنده ها، دانشگاه های دولتی، وزارت علوم، صاحبان کسب و کار و دانشمندان عظمت دانشگاه آزا اسلامی را در رویداد ملی گام دوم رویت خواهند کرد. بر این اساس تفاهم نامه های جذب سرمایه تا 1000میلیارد تومان با صندوق های مختلف به امضا رسیده است.

دهقانی فیروزآبادی از برگزاری همه ساله رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: این رویداد صرفاً یک نمایش نخواهد بود. تاکنون 547 عنوان رویداد فناورانه و نوآورانه برگزار شده است و هزار شرکت و هزار آزمایشگاه ما شناسنامه دار شده اند. رویداد ملی گام دوم رویدادی جریان ساز خواهد بود و دانشگاه را همه ساله به سوی اهداف خود سوق می دهد. دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد ملی گام دوم سه هزار محتوای فاخر خود را عرضه می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول